Game reserveren

door wieke1p
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Game reserveren

★★★★★ Novice

Ik wil de nieuwe uitbreiden van de sims reserveren die donderdag uitkomt maar telkens als ik dan bij betalen aan geef via ideal en naar nu betalen klik krijg ik telkens een wit scherm en kom ik niet verder 

Bericht 1 van 5 (245 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game reserveren

★★★★★ Expert
Vermijd het kopen binnen het spel, @wieke1p.
Het is beter om de Origin cliënt of de website van Origin te gebruiken.

Bepaalde software kunnen deze nog al gevoelige processen verstoren / blokkeren. Je zal deze helemaal moeten afsluiten. Met name sommige beveiligingssoftware.
Gebruik altijd een bekabelde internetverbinding.
De aankoop / bestelling doen via een PC.
Zorg dat de webbrowser is bijgewerkt.
Controleer voordat je koopt, dat de het product wel kan draaien op jouw computer en dat je ook aangemeld met de goede Origin / EA account.
Om aanvullende inhoud te kunnen gebruiken, zal het vereiste basisspel op dezelfde Origin / EA account geregistreerd zijn.
Wanneer je een kinderaccount gebruikt, heb je geen toegang tot de online functies en dus ook niet kan kopen via Origin.
Indien je een foutmelding ziet, dan controleer je jouw gegevens eens goed. Soms kan een kleine foute in jouw gegevens al genoeg zijn.
Toch een andere betalingsmethode gebruiken wanneer de ene niet lukt. Contact opnemen met hun ondersteuning / klantenservice bij onduidelijkheid of problemen.

Groetjes.
Bericht 2 van 5 (229 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game reserveren

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @wieke1p,

 

Misschien was jouw pc net bezig met het downloaden en installeren van de nieuwste patchupdate.

Probeer het later nog eens. Wie weet lukt het dan wel. 

 

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 5 (225 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game reserveren

Community Manager
Hey @wieke1p,

Is het inmiddels gelukt?

Dit probleem komt me namelijk bekend voor met Nederlandse iDeal betalingen, ik heb het vermoeden dat de pagina automatisch te ver is ingezoomd, waardoor je de QR code niet meer kunt lezen.

Als het goed is kun je het ook via de Origin website doen, via https://Origin.com/nl-nl. Dan moet het sowieso lukken.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 5 (188 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game reserveren

★★★ Guide

Mijn beste vriendin had helaas hetzelfde probleem en heeft nooit het pakket gekregen! Ik zei al tegen haar dat ze EA moest mailen omdat het wel via IDEAL betaling gelukt was. Ik doe het zelf wel altijd via Origin, dan weet ik zeker dat het niet vastloopt en ik betaal altijd via PayPal. Denk dat daar het verschil in zit? 

 

Ik ga mijn vriendin een url sturen van deze site,wie weet kan ze zo toch haar sims spel nog krijgen voor haar dochtertje.

 

Bedankt,

Groetjes 
Monique

Bericht 5 van 5 (154 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help