''Game heeft geen geheugen meer''

door hikendall
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

''Game heeft geen geheugen meer''

★★ Novice

Wanneer ik de Sims 4 opstart lijkt het alsof het spel begint te laden doordat het groene diamantje over het scherm beweegt en ''Maxis'' in beeld verschijnt, maar wanneer het laadscherm eindigt op ''Sims 4'', krijg ik de melding dat de game geen geheugen meer heeft. Ik heb een screenshot bijgevoegd van de melding.

Wat moet ik doen om Sims te kunnen spelen?

Bericht 1 van 3 (688 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: ''Game heeft geen geheugen meer''

Champion
Heb je alle updates van Windows 10 geïnstalleerd, @hikendall?
Deze foutcode en dus dit probleem komt vaker voor als je een paar belangrijke updates niet hebt of als je een aantal grafische drivers mist.
Inmiddels heeft Windows 10 een aantal nieuwe systeemversies gelanceerd.
Zou je eens voor mij willen kijken welke versie je hebt?
Bij Instellingen (het wieltje) en Systeem kan je onderin het tabblad vinden welke versie je hebt.
Nummer 20H2 is de nieuwste versie die voor iedereen beschikbaar is. Als je een oudere versie hebt, raad ik je aan deze eerst te vervangen door de nieuwe onderdelen update voordat je andere oplossingen gaat proberen.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 3 van 3 (671 Weergaven)

Alle reacties

Re: ''Game heeft geen geheugen meer''

★★★★★ Expert
Ervoor zorgen dat je overige, onnodige openstaande software helemaal hebt afgesloten, @hikendall. Mogelijk verhinderen die de juiste werking van De Sims 4.

Controleer dat je computer voldoet aan de benodigde systeemeisen van De Sims 4: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements

Ontdoe je spel van alle aangepaste inhoud ("modificaties"), De Sims 4 map in je "Documenten\Electronic Arts\" hernoemen en repareer De Sims 4 via de Origin cliënt (rechtsklik in de spelbibliotheek en kies dan de "Repareren" optie).

Windows Schoon Starten: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/929135/how-to-perform-a-clean-boot-in-windows

Indien je nog problemen ondervind, plaats dan je DxDiag informatie bij een reactie, opgeslagen in een tekstbestand: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 2 van 3 (681 Weergaven)

Re: ''Game heeft geen geheugen meer''

Champion
Heb je alle updates van Windows 10 geïnstalleerd, @hikendall?
Deze foutcode en dus dit probleem komt vaker voor als je een paar belangrijke updates niet hebt of als je een aantal grafische drivers mist.
Inmiddels heeft Windows 10 een aantal nieuwe systeemversies gelanceerd.
Zou je eens voor mij willen kijken welke versie je hebt?
Bij Instellingen (het wieltje) en Systeem kan je onderin het tabblad vinden welke versie je hebt.
Nummer 20H2 is de nieuwste versie die voor iedereen beschikbaar is. Als je een oudere versie hebt, raad ik je aan deze eerst te vervangen door de nieuwe onderdelen update voordat je andere oplossingen gaat proberen.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 3 (672 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help