Foutcode sims 4(2)

door Sterben861
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Foutcode sims 4(2)

[ Bewerkt ]
★★★★★ Novice

Vanmiddag een game-update uitgevoerd.

En sindsdien heb ik er problemen mee.

Alles gaat soepel...

Tot ik aan bvb. Willow Kreek zit waar ik een persoon heb en ik wil starten maar krijg dan steeds 'Foutcode: 102:ff495b5:b3c27d2'

Geen idee wat het betekent maar een herstart haalt niks uit.

Enige suggesties?

P.S. Ik werk met mods, misschien...

Bericht 1 van 6 (1.108 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutcode sims 4(2)

Community Manager (retired)

Hey @Sterben861 ,

 

Ik zou sowieso even kijken wat er gebeurt als je inderdaad de mod/custom content er tijdelijk uit haalt. Alhoewel mods en custom content ondertussen deel zijn van de Sims 4 ervaring zijn we helaas niet de makers en kunnen we niet garanderen dat deze blijven werken na updates.

 

Vaak brengen de makers van de mods/cc na enkele dagen ook een patch uit zodat ze bruikbaar blijven dus vaak is het even zoeken of je ze inderdaad kunt updaten. 

 

Een manier om alle mods/cc eruit te halen is door de map 'The Sims 4' in mijn documenten/Electronic Arts/ even een andere naam te geven en dan het spel te starten. Dan maakt hij een nieuwe lege map zonder huishoudens, mods/cc alsof hij opnieuw geinstalleerd is. Je kunt dan de saves overzetten en stap voor stap kijken welke mod dit probleem veroorzaakt.

Neil.png
Bericht 2 van 6 (1.053 Weergaven)

Re: Foutcode sims 4(2)

[ Bewerkt ]
★★★★★ Novice

Hey EA Neil

 

Ik heb het geprobeert zonder mods, en het werkt zonder problemen.

Met CC-mods(zonder scriptmods), ook geen moeilijkheden.

Maar van zodra de scriptmodificaties erbij gehaald worden, doet het spel lastig.

Dus voorlopig hou ik die 'offline'.

Bericht 3 van 6 (1.048 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutcode sims 4(2)

Community Manager (retired)

Dank je wel voor het laten weten dat dit werkt. Als je eenmaal weet welke mod/content dit veroorzaakt zou je ook kunnen kijken of er al een update voor beschikbaar is online zodat je deze kunt updaten en alsnog kunt gebruiken. Wees wel altijd voorzichtig met het bezoeken van pagina's en het downloaden van content buiten onze websites om.

 

Veel speelplezier!

Neil.png
Bericht 4 van 6 (1.041 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutcode sims 4(2)

★★★★★ Novice

Geen probleem.

Ik ben nu aan 't uitzoeken welke scriptmod precies dwars ligt en of er updates van zijn.

En qua modsites hou ik het veilig; TSR en Mod The Sims zijn de enige van waar ik mods download+ ik voer regelmatig scans uit.

Bericht 5 van 6 (1.034 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutcode sims 4(2)

Community Manager (retired)

Vaak het is het goed dan inderdaad dezelfde sites te bekijken of er een update is. Je zou in vervolg ook automatische game updates uit kunnen schakelen op Origin totdat er nieuwe updates zijn voor de mods zodat je de eerste paar dagen gewoon lekker door kunt spelen. 

Neil.png
Bericht 6 van 6 (978 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help