Flikkerende stenen bij debug items in de map of wereld

door ChevyChevelle02
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted
Geaccepteerde oplossing

Flikkerende stenen bij debug items in de map of wereld

★★★★ Novice

https://youtu .be/GSGSZM15hU4

Ik heb nog steeds dit in mijn spel bij eco lyfstyle maar begin het nu ook in andere werelden te krijgen 

Fix dit als je blieft want zo de sims spelen is onmogelijk! 

Bericht 1 van 11 (360 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Flikkerende stenen bij debug items in de map of wereld

Champion

@ChevyChevelle02 Er blijkt echt sprake te zijn van een bug en het draadje dat @EA_Neil  in de vorige post met ons deelde is het bug rapport (zie de link in zijn post) dat al in september is aangemaakt. Ik heb het ook nog even met een aantal Hero's besproken en er is, jammer genoeg, nog geen workaround voor gevonden. Het wachten is dus op een goede analyse van het probleem door de makers van De Sims 4 en hopen op een oplossing in een van de komende patchupdate.

Zoals EA_Neil al aangaf is het verstandig om een 'Ik ook' (Me too) aan te klikken bij het Engelstalige bug rapport dat je kan vinden in zijn link. Hoe meer mensen dit me too aan klikken hoe sneller ze er iets aan zullen gaan doen. Als er toch iets van een workaround wordt gevonden laat ik je dat weten. Voorlopig kan je Evergreen Harbor maar beter even mijden. Hoe dan ook,

 

veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 10 van 11 (276 Weergaven)

Alle reacties

Re: Flikkerende stenen bij debug items in de map of wereld

Community Manager (retired)
@ChevyChevelle02 Hey!

Helaas lijkt de video voor mij hier niet te werken maar kun je misschien iets meer vertellen over het probleem?

Als iets dat grafisch is flikkert, kun je mogelijk eens in de instellingen kijken of het aanvinken van 'verticale synchronisatie' dit probleem voor jou oplost?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 11 (364 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Flikkerende stenen bij debug items in de map of wereld

★★★★ Novice

Ja ik zal het proberen uit te legen

Je hebt dus zegmaar de soort van bruggen zoals hier op de afbeelding heb ik erom heen gecirkeld en al die stukken flikkeren het is heel erg storend het beweegt heel de tijd en heb al meerdere dingen geprobeerd zoals het spel op nieuw downloaden dat hielp niet 

de stenen aan de zijkant van de wereld doen dat heel de tijd het is moeilijk uitleggen sorryScreenshot_20210226-140840_YouTube.jpg

Bericht 3 van 11 (358 Weergaven)

Re: Flikkerende stenen bij debug items in de map of wereld

★★★★ Novice

Ja ik zal het proberen uit te legen

Je hebt dus zegmaar de soort van bruggen zoals hier op de afbeelding heb ik erom heen gecirkeld en al die stukken flikkeren het is heel erg storend het beweegt heel de tijd en heb al meerdere dingen geprobeerd zoals het spel op nieuw downloaden dat hielp niet 

de stenen aan de zijkant van de wereld doen dat heel de tijd het is moeilijk uitleggen sorry rn hoe kan ik bij die instellingen komen?Screenshot_20210226-140840_YouTube.jpg

Bericht 4 van 11 (358 Weergaven)

Re: Flikkerende stenen bij debug items in de map of wereld

★★★★★ Expert
Zou je een schermafdruk kunnen maken van de foutmelding of datgene dat je ziet, @ChevyChevelle02. De schermafdruk opslaan als een *.jpg afbeelding en deze weer als een bijlage toevoegen bij je reactie.
Je kan beter geen links die naar andere websites vermelden. Deze blijkt ook ongeldig te zijn.

De grafische opties bij de spelopties binnen De Sims 4 aanpassen en verlagen of uitschakelen.

Zorg dat je de volledige basisstappen heb gedaan. Gebruik je soms aangepaste inhoud ("modificaties"), verwijder dan die. Hierna De Sims 4 via de Origin cliënt gaan repareren en bijwerken.

Nagaan of de stuurprogramma's van je computer zijn bijgewerkt. Met name die van je videokaart.

Tevens dien je alle overige, onnodige openstaande software eens volledig af te sluiten, want mogelijk verhinderen die de goede werking van De Sims 4.

De beeldschermresolutie naar 1024×768 verlagen.
Zie je verschil als je De Sims 4 in de venstermodus en/of de laptopmodus start?
Daarnaast maar 1 monitor gebruiken, alle overige en onnodige apparaten uitschakelen en losmaken.


Systeemeisen voor De Sims 4 (basisspel, normale (64-bits) versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements

Mocht je nog problemen ondervinden, dan graag je DxDiag informatie vermelden. Zie daarvoor: https://help.ea.com/nl-nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/ Deze gegevens opslaan in een tekstbestand ("DxDiag64.txt" als voorbeeld)en deze weer als een bijlage toevoegen bij je reactie.


Groetjes.
Bericht 5 van 11 (349 Weergaven)

Re: Flikkerende stenen bij debug items in de map of wereld

★★★★ Novice

Hey heel erg bedankt dat je hebt geantwoord maar ik wil even melden dan ik op console speel de ps4

Bericht 6 van 11 (343 Weergaven)

Re: Flikkerende stenen bij debug items in de map of wereld

[ Bewerkt ]
Champion

@ChevyChevelle02 Heb je de laatste patchupdate ook al gedownload? Dus speel je met versie 1.38? Is de glitch daarna ontstaan of was er al voor 25 februari iets aan de hand met het beeld?

Ik zal even bij een paar Hero's navragen wat een eventuele oplossing zou kunnen zijn.

 

Ik kom er nog op terug. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 11 (339 Weergaven)

Re: Flikkerende stenen bij debug items in de map of wereld

[ Bewerkt ]
★★★★ Novice

Hoii! Fijn dat je hebt gereageerd 

Ik heb het nu denk ik zon 2/3 maanden dus al voor 25 februari 

En ja ik heb alle updates gedownload 

Ik hoop dat je me kan helpen groetjes chevy

Bericht 8 van 11 (332 Weergaven)

Re: Flikkerende stenen bij debug items in de map of wereld

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

@ChevyChevelle02 ,

 

Bedankt voor het berichtje en het ons laten weten dat dit op de Playstation 4 is (ik zie dat dit hetzelfde probleem was als jouw andere discussie). Ik heb even wat rondgezocht en zag toevallig dat enkele andere spelers een gelijk probleem tegen kwamen met het Eco pack. Klopt het dat het alleen in deze wereld is van Eco en mogelijk met Debug items of gewoon bij normaal spelen in een nieuwe familie ook?

 

Mogelijk wil ik je vragen het aan deze discussie toe te voegen die hier over gaat:

 

https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/OPEN-PS4-ECO-Evergreen-Harbor-flickering-pyramids/td-p/9491401... (wel in het engels).

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 9 van 11 (330 Weergaven)

Re: Flikkerende stenen bij debug items in de map of wereld

Champion

@ChevyChevelle02 Er blijkt echt sprake te zijn van een bug en het draadje dat @EA_Neil  in de vorige post met ons deelde is het bug rapport (zie de link in zijn post) dat al in september is aangemaakt. Ik heb het ook nog even met een aantal Hero's besproken en er is, jammer genoeg, nog geen workaround voor gevonden. Het wachten is dus op een goede analyse van het probleem door de makers van De Sims 4 en hopen op een oplossing in een van de komende patchupdate.

Zoals EA_Neil al aangaf is het verstandig om een 'Ik ook' (Me too) aan te klikken bij het Engelstalige bug rapport dat je kan vinden in zijn link. Hoe meer mensen dit me too aan klikken hoe sneller ze er iets aan zullen gaan doen. Als er toch iets van een workaround wordt gevonden laat ik je dat weten. Voorlopig kan je Evergreen Harbor maar beter even mijden. Hoe dan ook,

 

veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 10 van 11 (277 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help