Flickering in ecologisch leven

door ChevyChevelle02
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Flickering in ecologisch leven

★★★★ Novice

Ik heb dus al een tijdje last van flickering in mijn beeld bij ecologisch leven de debug items flickeren dan net piramides er in ik heb al onderzoek gedaan en het licht niet aan mijn spel het zit in de game zelf want na het verwijderen en opnieuw downloaden van de sims veranderde er niets en kwam het opnieuw terug doe hier alsjeblieft wat aan want ik ben niet de enige die hier last van heeft! Ik speel op ps4 sony

Bericht 1 van 4 (287 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Flickering in ecologisch leven

★★★★★ Expert
Heb je dan De Sims 4 opnieuw gestart, @ChevyChevelle02? De PS4 opnieuw starten. De Sims 4 repareren en bijwerken met de beschikbare mogelijkheden hiervoor. De systeemsoftware van je PS4 bijwerken.
De Sims 4 opnieuw eens helemaal installeren. Gebruik een andere installatieschijf of probeer het via te gaan downloaden.
Grafische spelopties aanpassen, verlagen of standaard waarden gebruiken.
Met een andere HDMI-kabel proberen. Strak geleide kabels meer speling geven. Beschadigde kabels kan je beter vervangen.
Andere TV gebruiken.
Plaats de PS4 op een stabiele en vlakke ondergrond, niet opgesloten in een meubelstuk. Ventilatiegaten voldoende vrijmaken en waar nodig is, ontdoen van stof / vuil.
Overige en niet benodigde apparaten losmaken en uitzetten.
De instellingen van de TV nakijken en aanpassen waar nodig is. De TV naar de standaard fabrieksinstellingen terugzetten.
Met een andere PS4 testen.

Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (256 Weergaven)

Alle reacties

Re: Flickering in ecologisch leven

★★★★★ Expert
Heb je dan De Sims 4 opnieuw gestart, @ChevyChevelle02? De PS4 opnieuw starten. De Sims 4 repareren en bijwerken met de beschikbare mogelijkheden hiervoor. De systeemsoftware van je PS4 bijwerken.
De Sims 4 opnieuw eens helemaal installeren. Gebruik een andere installatieschijf of probeer het via te gaan downloaden.
Grafische spelopties aanpassen, verlagen of standaard waarden gebruiken.
Met een andere HDMI-kabel proberen. Strak geleide kabels meer speling geven. Beschadigde kabels kan je beter vervangen.
Andere TV gebruiken.
Plaats de PS4 op een stabiele en vlakke ondergrond, niet opgesloten in een meubelstuk. Ventilatiegaten voldoende vrijmaken en waar nodig is, ontdoen van stof / vuil.
Overige en niet benodigde apparaten losmaken en uitzetten.
De instellingen van de TV nakijken en aanpassen waar nodig is. De TV naar de standaard fabrieksinstellingen terugzetten.
Met een andere PS4 testen.

Groetjes.
Bericht 2 van 4 (257 Weergaven)

Re: Flickering in ecologisch leven

★★★★ Novice

Heel erg bedankt voor je antwoord 

Ik ga hier zeker wat mee doen het opnieuw opstarten en opnieuw downloaden helpt helaas niet maar ik ga zeker kijken en laat het weten 

Bericht 3 van 4 (252 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Flickering in ecologisch leven

Community Manager (retired)

Ik geef deze discussie een bump in verband met de samenvoeging van de forums om hem zo weer op de voorpagina te zetten.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 4 van 4 (208 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help