Re: Fietsen ingame

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Fietsen ingame

★★★ Newbie

Mijn sim fiets steeds tegen gebouwen aan of rondjes om een lantaarnpaal als ik naar huis wil fietsen of naar een andere locatie. Is hier een oplossing voor? De enigste manier om mijn sim hier uit te laten komen is door 1 van de behoefte balkjes compleet leeg te laten lopen voordat mijn  sim stopt met fietsen. Herkenbaar probleem? De fiets is afkomstig van cottage living pack.

Bericht 1 van 5 (522 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fietsen ingame

Champion

@LadyNebs Er waren meer problemen gemeld na Landelijk Leven. Inmiddels is er wel weer een patch uitgebracht. Zou je eens willen kijken of die patch voor jou iets heeft verholpen?

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 5 (515 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fietsen ingame

★★★ Newbie

Dag Trismagistos. Misschien een stomme vraag, maar hoe kan ik dat zien met de patch die jij noemt?

Bericht 3 van 5 (512 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fietsen ingame

Champion

@LadyNebs Dat is geen stomme vraag. Die bestaan niet! Als je het hoofdmenu van De Sims bekijkt zie je rechtsonder in een nummer: Voor de PC is dat met de nieuwste patchupdate 1.77.146.1030 voor de Mac is dat 1.77.146.1230 en voor de console 1.45.

Deze link is een uurtje oud en hier lees je wat er zoal is aangepast nadat Landelijk Leven is uitgebracht. Update 27/7/2021 (ea.com)

 

Als jij die hebt geïnstalleerd en je hebt het probleem nog steeds dan kijk ik samen met jou even verder. Wat je eraan zou kunnen doen. Dus laat even weten welke versie je hebt en of je na de update dat probleem nog steeds hebt.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 5 (503 Weergaven)

Re: Fietsen ingame

★★★★★ Expert
De laatste update / patch voor PC is versie 1.77.146.1030 en uitgebracht op 27 juli 2021, @LadyNebs.
Je kan deze hier terugvinden: https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/update-notes
Wanneer je de Origin cliënt start, dan zou De Sims 4 of een ander spel zich moeten gaan bijwerken.
Anders rechtsklik je op diens speltegel in je spelbibliotheek en dan "Update game" kiezen.

Het probleem dat je Sim blijft fietsen, heb je dat ook bij de andere Sims? Ook wanneer je een nieuwe of standaard Sim dit laat doen?
Mocht je soms aangepaste inhoud gebruiken, dan zal je ze ontdoen. Repareer De Sims 4 daarna via de Origin cliënt. Hiervoor rechtsklik je op diens speltegel in je spelbibliotheek en dan "Repareren" kiezen.

Nadat gedaan hebben, heb je nog steeds problemen dan?

Groetjes.
Bericht 5 van 5 (502 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help