Re: [FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: [FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie

★★ Novice
@RealSimmor0 Dus als ik de sims 4 opnieuw download ben ik misschien de legacy editie kwijt
Bericht 11 van 40 (2.246 Weergaven)
0 Kudos

Re: [FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie

★★ Novice
@RealSimmor0 En ook nog heb je dan misschien alles terug
Bericht 12 van 40 (2.245 Weergaven)
0 Kudos

Re: [FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie

★★ Novice
@EA_Jason kan er iemand toevallig mijn systeem specificaties checken of ik Legacy nodig heb of niet? ik denk het wel maar ik vraag het even voor de zekerheid alvast bedankt!
MacBook Pro (13-inch, Late 2011)
Processor 2,4 GHz Intel Core i5
Geheugen 4 GB 1333 MHz DDR3
Opstartschijf Macintosh HD
Videokaart Intel HD-video 3000 384 MB
Bericht 13 van 40 (2.239 Weergaven)
0 Kudos

Re: [FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie

EA SPORTS FC Team
@kiimiedoll Yup, hiervoor heb je de Legacy versie nodig aangezien jouw model Metal niet ondersteunt:

https://support.apple.com/en-us/HT205073
Jason.png
Bericht 14 van 40 (2.227 Weergaven)
0 Kudos

Re: [FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie

★★★★★ Expert
Er zou een melding verschijnen als je platform de normale versie van De Sims 4 niet ondersteund, @Juliekematthyske, want "De Sims 4 Legacy Editie" gebruikt dezelfde spelbestanden en daardoor niet los te gebruiken.

Groetjes.
Bericht 15 van 40 (2.197 Weergaven)
0 Kudos

Re: [FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie

★★★ Newbie

helemaal mee eens! niet iedereen heeft het geld om een splinternieuwe laptop te kopen. 

de mensen die dus een ouderen versie hebben kunnen nu alleen maar spelen met wat ze hebben en geen nieuwe dingen aan het spel toe te voegen.

ik hou van de sims en vind het erg jammer dat dit heeft moeten gebeuren. 

Bericht 16 van 40 (2.195 Weergaven)
0 Kudos

Re: [FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie

EA SPORTS FC Team

@EvelijnVL Splinternieuw? De Macbook Pro's van de afgelopen 7 jaar ondersteunen Metal. Een 7 jaar oude Macbook Pro is niet bepaald splinternieuw. 

Jason.png
Bericht 17 van 40 (2.171 Weergaven)
0 Kudos

Re: [FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie

★ Novice

wij hebben hier een splinternieuwe GAMERS laptop... moest ook legacy op?! snap dr niks van aangezien onze computer uit het jaar 0 komt en die het wel allemaal kan handelen.. (die is nu helaas opgeruimd wegens verhuizing...)

 

Bericht 18 van 40 (2.121 Weergaven)
0 Kudos
Highlighted

Re: [FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie

EA SPORTS FC Team
@SimRooz16 Welke videokaart zit er in de laptop?
Jason.png
Bericht 19 van 40 (2.126 Weergaven)
0 Kudos

Re: [FAQ] - De Sims 4 Legacy Editie

★★★★★ Expert
Waarschijnlijk hebt dan 2 videokaarten erin zitten, @SimRooz16. De lagere van Intel, om onderweg met lichtere taken te kunnen werken. Eentje van NVidia of ATI / AMD voor het zwaardere werk, zoals spellen.
Omschakelen van de ene naar de andere kan gebeuren met een programma, die geleverd word de laptopfabrikant, een schakelaar of toets, via instellingen zoals het Configuratiescherm en/of BIOS.
Hoe je dit doen, kan vermeld staan in de (online) documentatie. Ook kan je navraag doen met de ondersteuning / helpdesk van de laptop fabrikant.
De lagere videokaart kan geactiveerd staan en daardoor het lijkt dat je laptop niet voldoet aan de gevraagde systeemeisen om de normale versie van De Sims 4 te kunnen draaien.

Beter is om je DXDiag (tekstbestand toegevoegd als een bijlage) bij je reactie. Hoe je dat dient te doen, wordt uitgelegd in dit helpartikel: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/


Groetjes.
Bericht 20 van 40 (2.098 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help