Evenementen werken niet

door Queeniez98
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Evenementen werken niet

★ Novice

Ik heb landelijk leven nu een weekje, maar de evenementen werken niet. Er staat telkens in de agenda dat er op zaterdag een evenement is, maar zodra het tijd is voor een evenement gebeurt er niks. Zodra ik reis verdwijnt dit ook uit de agenda. Hebben meer mensen dit? Kan ik er eventueel iets aan doen? 

Verder werkt het spel wel gewoon goed zoals het moet.

Bericht 1 van 4 (343 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Evenementen werken niet

[ Bewerkt ]
Champion

@Queeniez98 Zou je kunnen aangeven welke evenementen niet werken? Kan je wel gewoon naar de markt en de wedstrijden in Finchwick? Kan je dan ook aangeven of je het uitbreidingspakket Seizoenen hebt? Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen. Kijk dan gelijk ook even naar de informatie in deze link: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Megathread-Collectie-in-game-bugs-voor-Landelijk-Leven/m-p/10535...  Bij #4 geeft de community manager aan wat je zoal zelf eerst eens kan proberen en welke informatie voor ons helpers wel handig is als je daarna toch nog last houdt van het probleem. 

 

Onder het kopje Dat heeft niet gewerkt, wat nu? vind je aan aantal vragen, Hoe meer vragen je hier wilt beantwoorden hoe sneller en gerichter wij je kunnen helpen.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 4 (338 Weergaven)

Re: Evenementen werken niet

★ Novice

@Trismagistos  schreef:

@Queeniez98 Zou je kunnen aangeven welke evenementen niet werken? Kan je wel gewoon naar de markt en de wedstrijden in Finchwick? Kan je dan ook aangeven of je het uitbreidingspakket Seizoenen hebt? Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen. Kijk dan gelijk ook even naar de informatie in deze link: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Megathread-Collectie-in-game-bugs-voor-Landelijk-Leven/m-p/10535...  Bij #4 geeft de community manager aan wat je zoal zelf eerst eens kan proberen en welke informatie voor ons helpers wel handig is als je daarna toch nog last houdt van het probleem. 

 

Onder het kopje Dat heeft niet gewerkt, wat nu? vind je aan aantal vragen, Hoe meer vragen je hier wilt beantwoorden hoe sneller en gerichter wij je kunnen helpen.

 

Alvast bedankt.


De fairs, kippen, groenten etc, die op zaterdag plaatsvinden werken niet. Ik heb enkel de uitbreidingen huisdieren en landelijk leven.

Ik heb geprobeerd wat er op die pagina staat, maar helaas werkt het niet. Heb ook onder dat bericht gereageerd met nog wat meer info.

 

Bericht 3 van 4 (296 Weergaven)

Re: Evenementen werken niet

Champion

@Queeniez98 Dat is heel vervelend dat de evenementen het niet doen. Maak  je toevallig gebruik van modificaties of custom content? Want die vormen van aangepaste inhoud zouden een belemmering kunnen vormen voor een goede afwikkeling van onderdelen en verstorend kunnen werken bij het reizen. 

 

Je kan eens kijken of het uitschakelen van die onderdelen (als je ze gebruikt) positief uitpakt. 

Wat je ook altijd kunt doen is het verwijderen van het bestand localthumbcache.package uit de map \Documents\Electronics Arts\De Sims 4.

Zodra je het spel opnieuw start maakt De Sims 4 een nieuwe en 'schone' versie aan.

 

Als die suggesties niet helpen, kijk dan of het repareren van je spel in Origin wel werkt. 

 

Laat even weten of deze mogelijke oplossingen werken. Anders kijken we even naar wat andere opties.

Dat zou zelfs kunnen betekenen dat ik je spel even zou kunnen testen. 

 

Hartelijke groet.

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 4 (285 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help