Er staat korting maar dat krijg ik niet

door floorpigeaud
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Er staat korting maar dat krijg ik niet

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey @floorpigeaud ,

 

Sorry om te horen dat je tegen deze problemen aan loopt. Gebeurt dit probleem ook als je inlogt op www.origin.com op een ander apparaat zoals mobiele telefoon, tablet of andere pc/laptop?

 

Gebruik je hetzelfde account als waarmee je hier post of is het een minderjarig account waarmee je je probeert aan te melden?

 

Je kunt uitloggen op de website en op Origin het programma door op jouw naam te klikken links onderin en afmelden te kiezen.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 11 van 18 (387 Weergaven)

Re: Er staat korting maar dat krijg ik niet

★★ Novice

hoi via mijn telefoon lukt het wel! maar kan ik het dan via mijn telefoon kopen en op mijn MacBook spelen?

Bericht 12 van 18 (372 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Er staat korting maar dat krijg ik niet

Champion

@floorpigeaud  Als je op je telefoon hetzelfde account gebruikt als op je MacBook dan moet het zeker lukken. De accounts voor Origin  blijven dan namelijk gelijk.

Daarna zou je het moeten kunnen overzetten naar EA Play.

 

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 13 van 18 (370 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Er staat korting maar dat krijg ik niet

★★ Novice

heel erg bedankt het is namelijk gelukt!! het probleem was dat ik origin open had staan via google maar zelf had ik origin nog niet gedownload op mijn laptop en toen ik het had gedownload werkte het wel!1

Bericht 14 van 18 (349 Weergaven)

Re: Er staat korting maar dat krijg ik niet

★★ Novice

Hoi ik kan niet meer op mijn laptop sinds ik de sims heb mijn bureablad doet helemaal raar ik kan niks meer openen en mijn schijfje met apps is er niet meer!!!! Ik hoop dat dit snel word opgelost ook opent de sims niet meer

Bericht 15 van 18 (344 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Er staat korting maar dat krijg ik niet

★★ Novice

Ook kan ik mijn laptop niet meer afsluiten omdat dit blijft open staan wat een gedoe allemaal ik raad dit zeker niet aan aan andere mensen hopelijk word dit keurig opgelost vanavond heb ik mijn laptop nodig voor werk en nu is hij zeker niet in staat om te gebruiken!!!!

Bericht 16 van 18 (341 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Er staat korting maar dat krijg ik niet

Champion

@floorpigeaud Waarschijnlijk heb je Origin gedownload vanuit Google Chrome. Het is bekend dat de combinatie Google Chrome, MacBook en Origin niet optimaal functioneert. Ik raad je aan om Origin te de-installeren en je MacBook zou daarna misschien wel kunnen afsluiten. Als je Origin wilt downloaden dan kan je daarvoor het beste Safari gebruiken. Zorg er ook voor dat je niet de technische preview versie (Béta) installeert want ook die werkt niet goed samen met MacOS systemen. Waarschijnlijk zal je daarna opnieuw alle spellen van Origin moeten downloaden. Houdt dan rekening met je eventuele download limieten. 

 

Als het nog niet lukt tag me dan even dan kijken we samen verder zodat je straks je MacBook gewoon voor je werk kunt gebruiken.

 

Succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 17 van 18 (320 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Er staat korting maar dat krijg ik niet

★★★★★ Expert
Was het ondertussen nog gelukt, je aankoop / bestelling te doen, om deze aansluitend te downloaden en installeren, @floorpigeaud?

Groetjes.
Bericht 18 van 18 (256 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help