Re: Er staat korting maar dat krijg ik niet

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Er staat korting maar dat krijg ik niet

★★ Novice

hoi er staat dat de sims4 nu 10 euro kost maar wanneer ik het pakket wil bestellen kost het 39,99 euro hoe kan ik toch de sims4 krijgen met korting?

 

Bericht 1 van 18 (530 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Er staat korting maar dat krijg ik niet

Champion

@floorpigeaud De korting geldt alleen als je het pakket aanschaft via Origin. Zou het kunnen zijn dat je het pakket probeert te bestellen met een andere account? Als je via Steam speelt dan kan het zijn dat je niet in aanmerking komt voor de korting. 

Kan je misschien een screenshot toevoegen of meer uitleggen wat je tegenkomt tijdens het bestellen?

 

Alvast bedankt.

 

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 18 (529 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Er staat korting maar dat krijg ik niet

★★ Novice
@Trismagistos hoi het lukt niet om de screenshot te versturen maar er komt steeds te staan aanmelden mislukt via origin!
Bericht 3 van 18 (521 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Er staat korting maar dat krijg ik niet

★★ Novice

en als ik er bij het moment komt van 'koop nu' kan ik daar niet op klikken ook lukt het niet om opnieuw aan te melden of een nieuw account te registreren dan staat er weer aanmelden mislukt ik probeer het nu al sinds begin

januari elke dag opnieuw

Bericht 4 van 18 (530 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Er staat korting maar dat krijg ik niet

Champion
@floorpigeaud speel je de Sims 4 via Steam, via Origin of via EA play? Dus met welk programma start je de Sims?
Als we dat weten kunnen we je beter helpen met een antwoord.

Alvast bedankt

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 18 (517 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Er staat korting maar dat krijg ik niet

★★ Novice

via EA play en dan word ik door verwijzen naar origin op het te bestellen! 

Bericht 6 van 18 (510 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Er staat korting maar dat krijg ik niet

Champion

@floorpigeaud Heb je het Origin programma ook? Als dat het geval is raad ik je aan om Origin te starten en je aankoop via dat programma te doen. Zo niet dat raad ik je aan om Origin te downloaden en te installeren en met het zelfde e-mailadres als waarmee je EA-play speelt in te loggen op Origin en je Sims 4 pakket aan te schaffen.

Zodra je het hebt gekocht en gedownload via Origin dan kan je het als het goed is weer opnemen in de bibliotheek van EA Play. In dat geval zou je toch moeten kunnen profiteren van de korting die je ook op Origin kan krijgen. Ik dacht dat de aanbieding geldig is tot 25 februari. Veel succes.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 18 (507 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Er staat korting maar dat krijg ik niet

★★ Novice

ja via origin kan ik het niet kopen als ik op koop nu klik gebeurt er niks en er komt steeds te staan aanmelding mislukt terwijl ik in gelogd sta

Bericht 8 van 18 (508 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Er staat korting maar dat krijg ik niet

[ Bewerkt ]
Champion

@floorpigeaud dan heb je waarschijnlijk ooit een andere inlog voor Origin aangemaakt die nu in de weg zit. Als je die gegevens hebt, zal je toch echt contact op moeten nemen met iemand van customer support om de accounts te laten samenvoegen. Via deze link kan je je gegevens invullen  https://help.ea.com/nl/contact-us/new/?product=origin&platform=pc&category=manage-my-account  De chat is wel in het Engels dus daar moet je je wel even op voorbereiden. Maar misschien dat @EA_Neil  nog een andere oplossing voor je kan bedenken. 

 

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 9 van 18 (508 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Er staat korting maar dat krijg ik niet

★★ Novice

oke bedankt, kan ik niet uitloggen bij origin?

Bericht 10 van 18 (505 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help