Re: Douche bug sims 4

door Yaela-knol
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Douche bug sims 4

★★ Novice

Ik ben maandag een nieuwe familie gestart met mijn sims, en normaal had ik daarvoor nooit problemen gehad qua bugs enz. Maar sinds gisterenavond wilt mijn sim niet meer douchen, eerst dacht ik gewoon dat het was omdat ik al best lang speelde dus dat het aan de computer lag, maar toen ik net weer zin had om de sims te spelen kwam ik erachter dat het nogsteeds zo is. Nu ga ik natuurlijk niet meteen om hulp vragen als ik nog niks heb geprobeerd, dus eerst heb ik al mijn custom content uit mijn sims gehaald. Toen wilde ze nogsteeds niet douchen, toen heb ik de sims via origin gerepareerd, maar dit hielp ook niet. Dus wat kan ik nu doen?

Bericht 1 van 5 (895 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Douche bug sims 4

★★★★★ Expert
Hallo @Yaela-knol,

Aangepaste inhoud ("modificaties") is vaak de veroorzaker van diverse problemen en dien je allemaal hebben verwijderd.

Voordat je hiermee begint, dienen alle Origin spellen en de Origin cliënt helemaal zijn afgesloten.
Map van De Sims 4 in je "Documenten\Electronic Arts" hernoemen.
De cache van de Origin cliënt leegmaken. Lees dit helpartikel daarover: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Controleer dat je verbonden bent met het internet. Bij voorkeur dien je een bekabelde internetverbinding te gebruiken. Ook dien je te controleren dat de Origin cliënt niet gehinderd wordt door andere software die je nog hebt openstaan.
Dan start je de Origin cliënt en ga je aanmelden met de juiste Origin / EA account, als hierom gevraagd wordt.
Repareer De Sims 4 via de Origin cliënt. Rechtsklik op de speltegel van De Sims 4 in je spelbibliotheek en de optie "Repareren" kiezen.
Als het reparatieproces klaar is, dien je De Sims 4 schoon te starten en gaan testen met een nieuwe Sims of huishouden, of je probleem is verholpen.


Laat je nog weten of het hiermee gelukt is?

Groetjes.
Bericht 2 van 5 (879 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Douche bug sims 4

★★ Novice

Ik ben nu mijn hele familie kwijt

Bericht 3 van 5 (863 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Douche bug sims 4

★★ Novice
@RealSimmor0 Ik heb toen ik helemaal opnieuw moest beginnen met de sims (dus ook uitleg kreeg hoe het werkt zegmaar) heb ik een systeemherstel gedaan. Ik heb nu mijn familie weer terug
Bericht 4 van 5 (839 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Douche bug sims 4

★★★★★ Expert
Hallo @Yaela-knol,

Met de basisstappen worden de standaardwaarden teruggezet, ontdaan van alle aangepaste inhoud ("modificaties"), ontbrekende en/of beschadigde spelgegevens opnieuw gedownload.
De Sims 4 zal starten zoals je eerst na de installatie ermee ging spelen. Alle eerdere opgeslagen spellen worden niet meer gezien door De Sims 4, deze zijn wel nog daar, tenminste als je de stappen goed zijn opgevolgd.

Moest je de computer opnieuw hebben installeren, met een systeemherstel, dan heeft het waarschijnlijk ook niet aan het spel gelegen.


Groetjes.
Bericht 5 van 5 (811 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help