Doelen worden niet behaald

door Chitoe94
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Doelen worden niet behaald

★★ Novice

Hi,

 

Ik ervaar problemen bij het behalen van de doelen van mijn Sim.
Momenteel zit zij op niveau 9 van tuinieren. Haar doel is Freelance Botanicus, maar zij blijft hangen op Tuinaanbod.
Het punt 5 verschillende planten ontwikkelen wordt maar niet afgevinkt, ondanks dat dit meer dan 5x is gedaan. Hoe kan ik dit oplossen? Voor het gemak heb ik een screenshot toegevoegd. 

 Sims4.png

Bericht 1 van 5 (1.175 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Doelen worden niet behaald

★★★★★ Expert
Gebruik je soms aangepaste inhoud, @Chitoe94? Start met deze allen te verwijderen.
Basisstappen opvolgen (waaronder De Sims 4 gaan repareren) en nagaan dat De Sims 4 is bijgewerkt.
Met een nieuwe Sim / huishouden testen of het dan is opgelost.


Groetjes.
Bericht 2 van 5 (1.153 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Doelen worden niet behaald

Champion
@Chitoe94 Als je op dat punt bent aangeland zal je toch opnieuw 5 verschillende planten moeten ontwikkelen. Ook al heb je ze eerder ook al eens ontwikkeld. Het kan betekenen dat je nog even moet wachten voordat je planten klaar zijn om te ontwikkelen. Als al de planten van jouw Sim al perfect zijn, zal je het moeten proberen met 'nieuwe' planten of zaden.
Veel plezier met spelen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 5 (1.123 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Doelen worden niet behaald

★★ Novice
@Trismagistos Moeten de planten perfect zijn om dit doel te kunnen behalen? De kwaliteit is normaal... Dit wist ik niet. Hoe krijg ik de kwaliteit omhoog? Door ze beter te bemesten o.i.d.?
Bericht 4 van 5 (1.110 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Doelen worden niet behaald

Champion
@Chitoe94 Juist door je planten te ontwikkelen worden ze hoger in kwaliteit. De hoogste is perfect. Als je planten 'normaal' zijn dan zijn ze minder waard als je ze verkoopt. Als je perfecte vruchten of planten gebruikt in je maaltijden blijven je Sims ook langer een 'vol' gevoel houden.
Als planten gaan 'twinkelen' kan je ze of oogsten of ontwikkelen.
Veel plezier met spelen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 5 (1.102 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help