Dezelfde foutcode en niets helpt Sims 4

door Mrg281976
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Dezelfde foutcode en niets helpt Sims 4

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Wie o wie kan mij helpen

Ik wil graag de Sims 4 spelen. Maar ik krijg steeds de melding Herdistribueerpakket VC ++- runtime is niet geinstalleerd ( 1602). Daarna krijgt ik de foutcode van origin 327684:1.
Natuurlijk ben ik op internet en de fora gaan kijken wie tips had maar niets heeft tot nu toe geholpen. Ik word wanhopig.
Dit is wat ik tot nu toet heb gedaan:
-Ik heb windows 10 ( alle updates gedaan )
- Ik heb het laatste pakket geinstaller vc 2017
-Ik heb origin verwijderd en opnieuw geinstalleerd
- Ik heb origin opgestart als administrator
- Ik heb de drivers geupdatet voor mijn videokaart

En nu weet ik het niet meer. HELP!!!!

Bericht 1 van 9 (798 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Dezelfde foutcode en niets helpt Sims 4

EA SPORTS FC Team

@Mrg281976

 

Via C:\Program Files (x86)\Origin kan je handmatig het bestand vcredist_x86 (of 64) repareren/installeren, x86 is voor 32 bit systemen en x64 is voor 64 bit. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 9 van 9 (803 Weergaven)

Alle reacties

Re: Dezelfde foutcode en niets helpt Sims 4

Hey @Mrg281976, zou je eens kunnen proberen om de beveiligingsupdates opnieuw te installeren?

Je kunt hier lezen hoe je dat kunt doen: https://help.ea.com/nl/help/origin/origin/your-vc-runtime-package-has-not-installed-correctly-error-...


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 2 van 9 (790 Weergaven)

Re: Dezelfde foutcode en niets helpt Sims 4

★★★ Novice

Ik zie de map Installer en de redist mappen. Ik heb twee versies erin staan. Klopt dat? Namelijk vc2010sp1 en vc2013. 

Bericht 3 van 9 (782 Weergaven)

Re: Dezelfde foutcode en niets helpt Sims 4

Ik vermoed inderdaad dat het die zijn. Die heb ik zelf ook.


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 4 van 9 (777 Weergaven)

Re: Dezelfde foutcode en niets helpt Sims 4

★★★ Novice

Ik kan 2013 handmatig doen maar als ik de 2010 doe dan zegt ie steeds dat er al iets aan het installeren is( maar dat is niet zo)  en dan sluit ie m af en zegt ie probeer het later opnieuw.

Bericht 5 van 9 (764 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Dezelfde foutcode en niets helpt Sims 4

EA SPORTS FC Team

Probeer de computer anders even opnieuw op te starten als hij zegt dat er iets al bezig is. 

 

Dit sluit de bestaande applicaties en processen af en dan zou je het moeten kunnen installeren. 

Jason.png
Bericht 6 van 9 (755 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Dezelfde foutcode en niets helpt Sims 4

★★★ Novice

Heb ik al meerdere malen gedaan maar hij blijft zeggen wacht tot de huidige installatie voltooid is. Ik weet ook niet hoe ik kan zien of er iets geinstalleerd wordt. Ik ben echt radeloos. Heb dit ook nog nooit gehad met de Sims spellen. Ik baal enorm.

Bericht 7 van 9 (739 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Dezelfde foutcode en niets helpt Sims 4

★★★ Novice

IK weet nu wat het probleem is. Als ik de Sims via origin download blijft hij hangen op het uitpakken van het pakket van vc2010sp1. Hierdoor kan hij de download niet voltooien maar kan ik hem dus ook niet handmatig installeren of repareren of opnieuw downloaden.Weet iemand hier een oplossing voor? PLEASE ik wil zo graag spelen.

Bericht 8 van 9 (733 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Dezelfde foutcode en niets helpt Sims 4

EA SPORTS FC Team

@Mrg281976

 

Via C:\Program Files (x86)\Origin kan je handmatig het bestand vcredist_x86 (of 64) repareren/installeren, x86 is voor 32 bit systemen en x64 is voor 64 bit. 

Jason.png
Bericht 9 van 9 (804 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help