Deuren plaatsen Sims 4

door 25caitlin07
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Deuren plaatsen Sims 4

★★★★ Novice

hallo,

 

ik kan geen deuren meer plaatsen waar ik wil.

ik krijg heel de tijd de melding dat de deur de muur niet kan doorkruisen. Er staat niks in de weg omdat ik pas ben begonnnen met bouwen zoals je kan zien op de foto.

dit is bij alle deuren en heb ook al geprobeerd de muur weg te halen en opnieuw te plaatsen en dan doet ie het nog niet.

help!

Bericht 1 van 6 (4.383 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Deuren plaatsen Sims 4

Champion
@25caitlin07 Let bij het plaatsen van deuren nu extra goed op de hoogte van je muur. Er zijn nu veel meer hoogtes in de muren en door het gebruik van platforms kan lang niet meer iedere deur worden geplaatst.
Het kan ook zijn dat je een deur probeert te plaatsen die hoger is dan de standaard muur die je gebruikt. Ook dan krijg je dit soort meldingen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 3 van 6 (4.375 Weergaven)

Alle reacties

Re: Deuren plaatsen Sims 4

★★★★★ Expert
Test met andere deuren, op nieuwe muur en ergens anders op dat kavel, @25caitlin07. Op een ander kavel het proberen. Ook eens testen met een nieuw gemaakte Sim / huishouden.

Doe de basisstappen. Is De Sims 4 ontdaan van alle aangepaste inhoud.

Groetjes.
Bericht 2 van 6 (4.379 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Deuren plaatsen Sims 4

Champion
@25caitlin07 Let bij het plaatsen van deuren nu extra goed op de hoogte van je muur. Er zijn nu veel meer hoogtes in de muren en door het gebruik van platforms kan lang niet meer iedere deur worden geplaatst.
Het kan ook zijn dat je een deur probeert te plaatsen die hoger is dan de standaard muur die je gebruikt. Ook dan krijg je dit soort meldingen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 6 (4.376 Weergaven)

Re: Deuren plaatsen Sims 4

★★★★ Novice
@RealSimmor0 Bedankt ik ga het meteen proberen!
Bericht 4 van 6 (4.363 Weergaven)

Re: Deuren plaatsen Sims 4

★★★★ Novice
@Trismagistos Bedankt! Ik ga eens kijken of dat misschien mijn probleem op lost
Bericht 5 van 6 (4.362 Weergaven)

Re: Deuren plaatsen Sims 4

★★★★★ Expert

Was het nog gelukt, @25caitlin07?
Bericht 6 van 6 (4.285 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help