De sims 4 werkt niet meer

door xkussavine
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

De sims 4 werkt niet meer

★★★ Newbie

Zorda ik de sims 4 speel kan ik het spel spelen, maar alleen personen maken en dieren. Als ik ze in het kavel wil plaatsen of een huis wil bouwen valt de sims 4 uit. Dan krijg ik de melding de sims 4 werkt niet meer en sluit het spel automatisch af. Ik ben hiervoor al heel internet af gegaan met opties. Alles geprobeerd alleen niks blijkt te werken terwijl het spel toen ik het net speelde geen problemen had. Eerst dacht ik dat het aan de uitbreidingen lag alleen wat ik raar vind op deze laptop heb altijd sims 3 gespeeld met alles erop en eraan. Toen kwam sims 4 met dat origin gebeuren wat heel mijn spel vertraagt heeft. Ik heb zelf mijn laptop helemaal gereset en opnieuw de sims 4 gedownload niks blijkt te werken. Genoeg geheugen heb ik en mijn grafische kaart zou het moeten aankunnen. Graag wil ik hiermee geholpen worden anders is het zonde en weg gegooid geld voor al die sims games. 

 

Nog een kleine mededeling om EA games te bereiken is ook nog is een karwei misschien is een chat met een medewerker handiger dan dit. Als dit bericht beantwoord is zijn wel al weer wat dagen verder. Ik hoor graag van iemand die mij hiermee kan helpen alvast bedankt!

Bericht 1 van 2 (564 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De sims 4 werkt niet meer

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hey @xkussavine,

 

Mijn excuses voor de late reactie, ik ging namelijk terug naar Nederland voor de feestdagen. Over het algemeen krijg je binnen 24 uur nog een reactie wanneer je een vraag hebt.

 

In je bericht geef je aan dat je al veel dingen hebt geprobeerd, wat erg goed is. Zou je mij kunnen vertellen wat je al hebt gedaan zodat ik je niet dezelfde stappen geen?

 

Door middel van een DxDiag kan ik controleren of jouw PC geschikt is om De Sims 4 te kunnen draaien. De Sims 4 heeft namelijk hogere systeemvereisten in vergelijking tot De Sims 3 en het kan geen kwaad om dit voor de zekerheid te controleren. Ik kan je dan ook advies geven over welke instellingen je kunt gebruiken in De Sims 4, zoals bijvoorbeeld de laptopmodus. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (522 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help