De sims 4 honden en katten

door xVeertjee
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

De sims 4 honden en katten

★★★ Newbie

Hoi, 

mijn hond in de sims 4 wilt niet terug naar binnen komen wat kan ik hier aan doen?

Bericht 1 van 4 (433 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: De sims 4 honden en katten

Champion

@xVeertjee Heb je de deuren gecontroleerd? Soms is de deur op slot voor Sims, soms ook voor dieren. Maar het kan ook zijn dat iets de doorgang naar de deur belemmert. Zou je een screenshot van de situatie kunnen maken? Dan kunnen we misschien beter beoordelen waar het aan ligt.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (419 Weergaven)

Alle reacties

Re: De sims 4 honden en katten

Champion

@xVeertjee Heb je de deuren gecontroleerd? Soms is de deur op slot voor Sims, soms ook voor dieren. Maar het kan ook zijn dat iets de doorgang naar de deur belemmert. Zou je een screenshot van de situatie kunnen maken? Dan kunnen we misschien beter beoordelen waar het aan ligt.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 4 (420 Weergaven)

Re: De sims 4 honden en katten

★★★ Newbie
@Trismagistos Heb de deur gecontroleerd en die zat inderdaad op slot, dankjewel Standard smile
Bericht 3 van 4 (413 Weergaven)

Re: De sims 4 honden en katten

Champion

@xVeertjee Graag gedaan!

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 4 (405 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help