Re: De community voating board is weg na laatste patch

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

De community voating board is weg na laatste patch

★ Novice

IK wil een gezamelijke ruimte maken in de sims 4, deze gezamelijk ruimte heeft maar 1 ding nodig en dat is de community voting board. Als ik deze aanklik zegt het dat het niet is te vinden, dit is na de laatste patch. Wat ik ook doe, zelf met bb.showhiddenobjects en debug het is niet te vinden. Dit is jammer. Ik zag ook een fimpje op youtube die dezelfde probleem had op de ps4.

Ik heb geen mods, alles opnieuw geinstalleerd.

Bericht 1 van 5 (391 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: De community voating board is weg na laatste patch

[ Bewerkt ]
Champion

@GreenstarsGamer In overleg met Crinrict, één van de Hero's op het forum is er een workaround bedacht om dit probleem op te lossen. 

 

Crinrict heeft een community bord opgeladen naar de Galerie. Dit zijn de gegevens waaronder je het kan vinden:

OriginID: crinrict

Item Naam: Community Voting Board

 

Het zit in een ommuurd gebouw. Als je dit gebouw plaatst op de publieke kavel waar het bord nodig is en het bord eruit haalt en daarnaast ook nog de cheat 'bb.showhiddenobjects' gebruikt dat kan je alle items daarna gewoon vinden onder de noemer publieksruimte en datgene plaatsen wat je nodig hebt.

 

Als je meer informatie wilt, kan je deze link volgen: https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/ECO-Community-space-items-not-there/m-p/9997046#M172675. De tekst is wel in het Engels.

 

Veel plezier met spelen. 😉

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 4 van 5 (334 Weergaven)

Alle reacties

Re: De community voating board is weg na laatste patch

Champion

@GreenstarsGamer Ik kan bevestigen dat dit niet alleen bij de console voorkomt! Ook ik ervaar hetzelfde probleem en heb mij op de Engelse pagina aangesloten bij een bug rapport. https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/community-space-items-not-there/m-p/9990401/highlight/false#M1....

Daarnaast zal ik de community manager ook op de hoogte brengen en hoop dat dit snel genoeg onder de aandacht van de makers wordt gebracht. Je kan je aansluiten met een Me too op de Engelse pagina. Zie de link.  Er is op dit moment geen mogelijkheid om een workaround te maken omdat er in publieke ruimtes geen eigen inventaris aanwezig is. Dank je wel voor je oplettendheid.

 

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 5 (371 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De community voating board is weg na laatste patch

★ Novice

Gelukkig ben ik niet de enige, had al op een facebook pagina zoiets gevraagd en iemand vertelde me dat je het alleen kan bouwen in Green Harbor.

Ik zal Me Too erbij zetten in de link dei je mij gaf.

Bedankt voor het reageren

Bericht 3 van 5 (369 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De community voating board is weg na laatste patch

[ Bewerkt ]
Champion

@GreenstarsGamer In overleg met Crinrict, één van de Hero's op het forum is er een workaround bedacht om dit probleem op te lossen. 

 

Crinrict heeft een community bord opgeladen naar de Galerie. Dit zijn de gegevens waaronder je het kan vinden:

OriginID: crinrict

Item Naam: Community Voting Board

 

Het zit in een ommuurd gebouw. Als je dit gebouw plaatst op de publieke kavel waar het bord nodig is en het bord eruit haalt en daarnaast ook nog de cheat 'bb.showhiddenobjects' gebruikt dat kan je alle items daarna gewoon vinden onder de noemer publieksruimte en datgene plaatsen wat je nodig hebt.

 

Als je meer informatie wilt, kan je deze link volgen: https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/ECO-Community-space-items-not-there/m-p/9997046#M172675. De tekst is wel in het Engels.

 

Veel plezier met spelen. 😉

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 5 (335 Weergaven)

Re: De community voating board is weg na laatste patch

Community Manager (retired)
@Trismagistos

Super creatieve oplossing en bedankt voor het delen!

Hopelijk is dit zo snel mogelijk opgelost in een komende patch.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 5 van 5 (307 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help