De catalogus werkt niet

door Silfia789
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

De catalogus werkt niet

★★★ Newbie

Hallo,

 

Mijn catalogus werkt niet na de laatste update mijn game geeft geen meubels of andere dingen meer weer bij de plek waarop je het normaal kan filteren staan nu 3 puntjes. Ook als ik in ceer a sim zit dan kan ik geen kleuren meer kiezen meer kiezen. En mij laatste probleem is dat als ik de game opstart dat het heel erg raar doet en alles door elkaar komt te staan. 

Bericht 1 van 2 (218 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De catalogus werkt niet

★★★★★ Expert
Dan zal je aangepaste inhoud ("modificaties") gebruiken en die dien je hebben verwijderd voordat je een spelupdate en/of nieuw aanvullende inhoud gaat installeren, @Silfia789.

Zorg dat je aangepaste inhoud hebt ontdaan van De Sims 4.
De map van De Sims 4 hernoemen, die in je "Documenten\Electronic Arts\" staat.
Hierna de cache van de Origin cliënt gaan leegmaken, bekijk daarover dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Repareer De Sims 4 via de Origin cliënt.
Controleer of De Sims 4 ook is bijgewerkt.
Vervolgens De Sims 4 schoon starten.
Met een nieuwe of standaard Sim / huishouden gaan testen of je problemen zijn verholpen.

Een spel van Origin start je eigenlijk alleen via de Origin cliënt en niet langer meer via hun eigen snelkoppeling op je Bureaublad.
Spelvoortgang en instellingen van de spellen van Origin dienen lokaal zijn opgeslagen.
Mogelijk zal je alle nog overige en openstaande software moeten afsluiten, omdat deze de goede werking van de Origin cliënt als de spellen van Origin kunnen hinderen / blokkeren.
De spellen van Origin en de Origin cliënt dienen lokaal worden geïnstalleerd.


Groetjes.
Bericht 2 van 2 (198 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help