Re: [DLC] De Sims™ 4 Honden en Katten

door LadyBoss85
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: [DLC] De Sims™ 4 Honden en Katten

★★★ Novice
Hallootjes Standard smile

Jammer dat je 2 hebt overgeslagen, maar ja ieder heeft zijn/haar eigen favoriete deel Wink
En ook jammer dat 2 tegenwoordig lastig te spelen is idd, maar via Origin lukt het wel. Wel vaak op save klikken voor het geval de game crashed.
En ik heb gevonden hoe ik in het register de resolutie kan veranderen Standard smile
1920x1080 vind ik veel te 'klein' (grootste resolutie maar alles word zo erg uitgezoomd en word kleiner), ik zet alles op 1280x1024.

Fieuw, dat is voor mij persoonlijk een betere temperatuur..
Hier was het vanmiddag 30 graden in mn woonkamer.
Heb vanmiddag in mn zwembadje gelegen, maar zag vanavond dat de bovenste rand (weer) lek was..... dus word morgen weer nakijken en plakken.. hopelijk lukt het.

Veel plezier in Ierland, ondanks het weer, en groetjes vanuit het veel te zonnige Nederland.
Groet !
Bericht 11 van 17 (459 Weergaven)
0 Kudos

Re: [DLC] De Sims™ 4 Honden en Katten

EA SPORTS FC Team

Misschien moet ik de oude Sims eens proberen, het nadeel is dat ik zoveel games moet spelen dat ik niet altijd aan De Sims toe kom Tongue out

 

Oudere spellen zijn normaal gesproken gemaakt voor 600x400 of 1024x786. Een hogere resolutie betekent dat alles inderdaad een stuk kleiner wordt. Voor de Sims 2 op Full HD 1080p heb je inderdaad een vergrootglas nodig xD

 

Ik heb van vrienden en collega's gehoord dat het gras helemaal geel is gorden en dat het wel 40+ graden is in Nederland. Ik wil best een weekje met je ruilen hoor! Een zwembad plakken is hetzelfde als een fietsband repareren, als echte Nederlander moet je dat toch wel lukken?

Jason.png
Bericht 12 van 17 (453 Weergaven)
0 Kudos

Re: [DLC] De Sims™ 4 Honden en Katten

★★★ Novice
Hi jason, sorry voor de late reactie.
Mijn toetsenbord was gesmolten en het duurde ff voordat ik hem weer in de goede vorm had, lol.
Het was hier vorige week 36 graden, en het voelde aan als 40 ...
Veeeeel te warm als je het mij vraagt.
Maar nu valt de 28 graden wel mee, vergeleken met vorige week, lol.

Ben nog flink aan het zoeken naar de DVD, maar helaas...
Ik heb een berichtje gepost bij EABenelux, via YouTube, maar (nog) geen reactie.
En "Willem" van de CustomerService, vertelde mij dat ze tegenwoordig alleen die code's in een doosje doen..
Ik wist dit al en wilde juist weten of ze nog wel ergens verkocht werden, of zo Frown

Ik vrees dat mn zoektocht ophoudt.. *snik*
Sowieso bedankt voor je reactie('s) en nog veel plezier in Ierland.
*zwaai zwaai*
Bericht 13 van 17 (443 Weergaven)
0 Kudos

Re: [DLC] De Sims™ 4 Honden en Katten

EA SPORTS FC Team

Hi @LadyBoss85,

 

Wacht... Jouw toetsenbord was gesmolten?! Hoe krijg je dat voor elkaar??

Het is hier ongeveer 15-17 graden met wind en regen, ik verlang nu echt weer naar wat zon Frown

 

De DVD zal je waarschijnlijk niet kunnen vinden, maar als je een hoesje hebt kan je er altijd nog een lege CD in stoppen Tongue out

Jason.png
Bericht 14 van 17 (437 Weergaven)

Re: [DLC] De Sims™ 4 Honden en Katten

★★★ Novice
Hoi Jason, ik heb eindelijk mijn collectie compleet, maar zonder doosjes >.< Ik heb van tevoren gevraagd of het een DVD was, en zo niet, een Code-In-A-Box.
Ik heb netjes betaald, en de code ontvangen, maar zonder doosjes !
Nu mis ik nog Huisdieren en Seizoenen.
Kan iik ergens, of is er iemand, die mij die doosjes kan verschaffen ?>
Ik ga natuurlijk niet weer 20 of 40 euro betalen, alleen voor een doosje o.O
*SNIK*SNIK*
Bericht 15 van 17 (425 Weergaven)
0 Kudos

Re: [DLC] De Sims™ 4 Honden en Katten

EA SPORTS FC Team

Wacht, ik zal even rondvragen. 

 

(waar heb je het spel gekocht?)

Jason.png
Bericht 16 van 17 (421 Weergaven)
0 Kudos

Re: [DLC] De Sims™ 4 Honden en Katten

EA SPORTS FC Team

@LadyBoss85 Ik heb even rondgekeken op het kantoor en we hebben hier nog een leeg hoesje liggen voor honden en katten als je deze wilt hebben?

 

Laat het mij weten in een DM.

 

sims4hondenkatten.jpg

Jason.png
Bericht 17 van 17 (416 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help