Re: [DLC] De Sims™ 4 Honden en Katten

door LadyBoss85
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

[DLC] De Sims™ 4 Honden en Katten

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hey iedereen!

 

Dit is het moment waarop iedereen zat te wachten, de Sims 4 Honden en Katten is vanaf 10 november 2017 wereldwijd verkrijgbaar op de PC en Mac! Eindelijk zal het mogelijk zijn om de levens van jouw sims voor altijd te veranderen door honden en katten toe te voegen aan hun huishoudens.

 

 

 

Op de website van De Sims is te lezen hoe geweldig deze nieuwe uitbreiding is. We hebben een enorm aanbod van honden- en kattensoorten en het is zelfs mogelijk twee rassen met elkaar te mixen! Naast de perfecte outfit voor jouw sim en haar huisdier te kiezen is het zelf mogelijk om jouw huisdier te verven. Het is ook mogelijk om jouw eigen dierenkliniek te runnen, medewerkers in dienst te nemen, diagnoses stellen en operaties uit te voeren.

 

Honden en Katten

 

Ik kan in ieder geval niet wachten totdat deze uitbreiding uit komt, wat vinden jullie ervan?

 

Voor meer informatie over Honden en Katten kan je de volgende websites bezoeken:

 

- De Sims 4 Honden en Katten aankondiging

- Koop nu De Sims 4 Honden en Katten

- Veel gestelde vragen

 

*om te spelen heb je de game de sims 4 (los verkrijgbaar) en alle updates nodig. 

 

 

Jason.png
Bericht 1 van 17 (766 Weergaven)

Re: [DLC] De Sims™ 4 Honden en Katten

★★★ Newbie
Hey komt Sims 4 honden en katten ook voor de ps4
Bericht 2 van 17 (675 Weergaven)
0 Kudos

Re: [DLC] De Sims™ 4 Honden en Katten

EA SPORTS FC Team

Ik heb hier geen informatie over maar houdt ons Twitter kanaal en onze nieuwssites in de gaten voor officiële aankondigingen. 

 

https://twitter.com/TheSims

Jason.png
Bericht 3 van 17 (672 Weergaven)
0 Kudos

Re: [DLC] De Sims™ 4 Honden en Katten

★★★ Novice
Hallo. Ik wil deze uitbreiding graag aanschaffen (net als de rest die ik heb Standard smile ) Helaas kan ik deze (nog) nergens vinden (in NL) met DVD erbij, alleen code's ... Frown Is deze te verkrijgen met DVD, en zo ja, waar ? Op verschillende sites staat dat het een fysiek spel is, maar als ik dan ga kijken blijkt het toch een code te zijn Frown
Alvast bedankt, en sim-groetjes
Bericht 4 van 17 (578 Weergaven)
0 Kudos

Re: [DLC] De Sims™ 4 Honden en Katten

EA SPORTS FC Team

Hallo @LadyBoss85,

 

Je kunt deze uitbreiding kopen via Origin (klik hier) of je kunt inderdaad een code voor Honden en Katten kopen in een DVD hoes (klik hier).

 

Ik ben er niet zeker van of het spel beschikbaar is MET hoes, DVD en code, maar ik ga dit voor je uitpluizen Standard smile

Jason.png
Bericht 5 van 17 (572 Weergaven)
0 Kudos

Re: [DLC] De Sims™ 4 Honden en Katten

EA SPORTS FC Team

Ik heb het overal voor je nagekeken, maar Honden en Katten is niet met DVD te krijgen, alleen met de hoes en een code.

 

Volgens mij worden de uitbreidingen nu alleen geleverd met een code zonder DVD, je kunt in ieder geval wel een hoesje krijgen voor jouw verzameling Standard smile

 

Heb je misschien een foto van jouw verzameling?

Jason.png
Bericht 6 van 17 (567 Weergaven)
0 Kudos

Re: [DLC] De Sims™ 4 Honden en Katten

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Bedankt voor de reactie Standard smile
Heel erg jammer !!
En beetje vreemd vind ik, ik heb pas de andere uitbreidingen gekocht en die waren wel met DVD. Frown
Ik zou graag Honden en Katten, en Jaargetijden alsnog mét DVD willen, dan heb ik ze compleet. De accessoires vind ik zelf niet zo belangrijk om als DVD te hebben.

PS: Kan helaas geen foto maken, maar heb SIMS1 en SIMS2 compleet. SIMS3 vond ik niks aan, en van SIMS4 mis ik alleen Honden & Katten, en Jaargetijden nog...
Groetjes en bedankt.

Bericht 7 van 17 (562 Weergaven)
0 Kudos

Re: [DLC] De Sims™ 4 Honden en Katten

EA SPORTS FC Team

Dat is een behoorlijk imposante verzameling! Ik hoor meestal van vrienden dat ze liever de Sims 3 spelen dan Sims 4 en vind het interessant dat je exact het tegenovergestelde denkt :D

 

Een collega gaf een tip dat er misschien nog versies zijn met DVD in andere landen, maar dit weten wij niet zeker en kunnen we ook niet garanderen. 

Jason.png
Bericht 8 van 17 (558 Weergaven)
0 Kudos

Re: [DLC] De Sims™ 4 Honden en Katten

★★★ Novice
Hoi hoi
Nogmaals bedankt voor de reactie Standard smile en de informatie !
Ben nog druk op zoek, maar denk dat ik pech heb...
Hopelijk krijgen ze meer opmerkingen hierover en brengen ze het toch uit op DVD. (op zn minst H&K en Jaargetijden)

De Sims 1 was natuurlijk fantastisch, het eerste deel.
Sims 2 vind ik prachtig en ook erg uitgebreid.
Sims 3 vind ik lelijk (bolle hoofden) , en heb zelfs een uitbreiding niet geprobeerd..
Sims 4 speel ik nu omdat Sims 2 niet hoger kan dan 800x600 (via Origin)
Als ik niet via Origin zou spelen, crashed de game al, want mn PC is "te goed"
Áls er ooit een Sims 5 uitkomt, (wat mn bankrekening niet leuk vind) hoop ik dat ze alle goeie dingen van Sims 2 en Sims 4, combineren..

Nogmaals bedankt en een fijne (en warme) dag verder !
Grtz van Sim-fan van het eerste uur ^_^
Bericht 9 van 17 (553 Weergaven)
0 Kudos

Re: [DLC] De Sims™ 4 Honden en Katten

EA SPORTS FC Team

Hoi hoi,

 

Geen probleem, daar ben ik voor Standard smile

 

De Sims 1 heb ik ook enorm veel gespeeld toen ik nog een kleine Jason was. De Sims 2 en 3 had ik overgeslagen maar ik heb wel De Sims 4 gespeeld.

 

Het klopt dat De Sims 2 nogal lastig speelbaar is op een nieuwe PC aangezien het spel niet gemaakt is voor een besturingssysteem dat veel ouder is. Ik ben ook benieuwd of er een Sims 5 uitkomt, het zal toch wel na het succes van De Sims 4?

 

Hier is het helaas niet zo warm (ik zit in Ierland), het is ongeveer 17 graden en bewolkt Frown

Jason.png
Bericht 10 van 17 (549 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help