Re: Cottage living bundel

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Cottage living niet deel van een bundel?

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hoihoi

 

Ik wil graag de nieuwe pack kopen en ik koop deze altijd in een bundel zodat ik voordeliger uit ben. Nou staan alle packs erbij behalve de nieuwe Cottage living.. Is het zo dat een nieuwe pack niet gekocht kan worden in een bundel en dus los moet? Ik dacht dat ik dat al een keer eerder een bundel had gekocht met een nieuwe pack, maar nu lukt het dus niet want de pack staat er niet tussen. Hopelijk weten jullie meer! 

 

Groetjes.

Bericht 1 van 9 (394 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Cottage living bundel

★★★★★ Expert
Nieuwe aanvullende inhoud die pas is uitgeven zal eigenlijk nooit meteen beschikbaar zijn voor in een bundel worden toegevoegd, @kimtjx.
Dat kan pas bij de aanstaande aanvullende inhoud zijn, als je hierop kan je te wachten. Na een paar maanden of weken is ook een mogelijkheid

Om welke aanvullende inhoud gaat het, die je eerder wilde kopen, maar er nou niet meer beschikbaar is voor de bundel? Als je deze inmiddels hebt gekocht, zal dat niet meer mogelijk zijn.

Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 9 (385 Weergaven)

Alle reacties

Re: Cottage living bundel

★★★★★ Expert
Nieuwe aanvullende inhoud die pas is uitgeven zal eigenlijk nooit meteen beschikbaar zijn voor in een bundel worden toegevoegd, @kimtjx.
Dat kan pas bij de aanstaande aanvullende inhoud zijn, als je hierop kan je te wachten. Na een paar maanden of weken is ook een mogelijkheid

Om welke aanvullende inhoud gaat het, die je eerder wilde kopen, maar er nou niet meer beschikbaar is voor de bundel? Als je deze inmiddels hebt gekocht, zal dat niet meer mogelijk zijn.

Groetjes.
Bericht 2 van 9 (386 Weergaven)

Re: Cottage living bundel

★★★ Newbie
@RealSimmor0 Dat is heel erg jammer, bedankt voor je antwoord! Dan denk ik dat ik de nieuwe Cottage Living maar voor de volledige prijs moet kopen haha.. wachten daar heb ik niet zo'n zin in aangezien mijn vakantie vandaag begonnen is!
Bericht 3 van 9 (378 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Cottage living bundel

★★★ Newbie

hey, ik heb een beetje hetzelfde probleem: ik wilde graag de pack landelijk leven kopen (los) maar in de sims zie ik hem niet staan, hij staat nergens tussen de andere packs. alleen in origin kan ik hem vinden, nu ben ik bang dat als ik hem daar koop ik hem alsnog niet in de game krijg. Weet iemand een oplossing?

Bericht 4 van 9 (374 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Cottage living bundel

Champion

@2909Barcelona Als je het uitbreidingspakket los wilt kopen zal je ook het basis spel moeten hebben! Als je het basis spel hebt dan kan je Landelijk Leven gewoon aanschaffen. Het spel en de bonus inhoud die beschikbaar is als je Landelijk leven koopt voor 2 september zul je gewoon kunne downloaden. Op dit moment zijn er wel wat kleinere (en hier en daar wat grotere problemen) Ik ga ervan uit dat deze snel zullen worden opgelost.

Dus als je ervoor kiest om het uitbreidingspakket te kopen, kan je ook even wachten totdat alles is opgelost.

 

Voor straks veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 9 (367 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Cottage living bundel

★★★ Newbie
@Trismagistos de basis game heb ik, een vriendin van mij heeft de pack al gekocht en bij haar stond hij gewoon tussen de andere packs maar bij mij niet. maar ik zal inderdaad wel even afwachten of het word opgelost. thanks voor de reactie Standard smile
Bericht 6 van 9 (361 Weergaven)

Re: Cottage living bundel

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey @kimtjx,

Nieuwe uitbreidingen zijn inderdaad niet deel van de bouw-jouw-eigen bundel of al bestaande bundels. Ze zullen over de tijd heen vanzelf toegevoegd worden dus houdt het in de gaten Standard smile

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 7 van 9 (350 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Cottage living bundel

★★★ Newbie
@EA_Neil Weet je ongeveer hoelang dat duurt? Hebben we het over ongeveer een week of een maand, dan weet ik of ik hem los ga kopen of wacht.
Bericht 8 van 9 (341 Weergaven)

Re: Cottage living bundel

Community Manager (retired)
@kimtjx,

Zover ik weet is dit meestal binnen enkele weken na de release van de uitbreiding. Dit kan verschillen per uitbreiding en hier staat vaak geen exacte datum op helaas.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 9 van 9 (332 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help