Contents zogezegd niet in bezit

door maika2604516
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Contents zogezegd niet in bezit

★★★ Newbie

Bepaalde contents zegt hij dat ze verwijderd zijn of ik niet in bezit heb. Terwijl ik dat wel heb! Allemaal gekocht... en nu plots bepaalde dingen niet meer kan gebruiken. Al opnieuw opgestart ook...

Bericht 1 van 6 (254 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Contents zogezegd niet in bezit

★★★ Newbie
@Trismagistos Is ondertussen opgelost. Allesopnieuw opgestart. Wel raar dat het gebeurt

In thread bekijken

Bericht 4 van 6 (242 Weergaven)

Alle reacties

Re: Contents zogezegd niet in bezit

★★★★★ Expert
Controleer of wel je bent aangemeld met de juiste Origin / EA account, @maika2604516. Gebruik bij voorkeur en indien mogelijk je volledige e-mail adres die je met behulp van de "Kopiëren" en "Plakken" functies overneemt.
Om aanvullende inhoud te kunnen gebruiken, dien je het basisspel te bezitten en deze dient ook zijn geregistreerd op hetzelfde Origin / EA account
Zorg dat je verbonden bent met het internet. Gebruik een bekabelde internetverbinding.
Mogelijk dien je alle overige software volledig afgesloten hebt, die de goede werking van de Origin cliënt als de spellen van Origin kunnen verhinderen.

Heb je de aanvullende inhoud pas gekocht en is dat via Origin gedaan, dan kan het verwerken van je bestelling tot wel 36 uren duren.

De cache van de Origin cliënt leegmaken, bekijk daarvoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Zorg dat De Sims 4 is ontdaan van alle aangepaste inhoud en is gerepareerd via de Origin cliënt. Hierna nagaan dat De Sims 4 ook is bijgewerkt. Je zal De Sims 4 schoon starten en net als elk ander spel van Origin, alleen via de Origin cliënt eigenlijk. Met een nieuw gemaakte of standaard gekozen Sim / huishouden testen of het probleem is verholpen.

Groetjes.
Bericht 2 van 6 (250 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Contents zogezegd niet in bezit

Champion

@maika2604516 Als het gaat om de Kits kijk dan even in de informatie van deze link: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Bekend-probleem-en-oplossing-Ik-mis-mijn-aangekochte-kit/m-p/101...

 

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 6 (244 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Contents zogezegd niet in bezit

★★★ Newbie
@Trismagistos Is ondertussen opgelost. Allesopnieuw opgestart. Wel raar dat het gebeurt
Bericht 4 van 6 (243 Weergaven)

Re: Contents zogezegd niet in bezit

Champion

@maika2604516 Dat het gebeurt is zeker raar maar gelukkig is het nu opgelost.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 6 (217 Weergaven)

Re: Contents zogezegd niet in bezit

Community Manager (retired)
Hey @maika2604516,

Sorry om te horen dat dit gebeurde maar ik ben blij dat alles terug is voordat het weekend begint. Houd ons in de gaten als dit vaker gebeurt en veel Sims plezier toegewenst!

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 6 (211 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help