Re: [Collectie Thread] Verschillende taal en vertaal fouten

door Simmie99
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: [Collectie Thread] Verschillende taal en vertaal fouten

★ Guide

@EA_Jason is hierover al meer bekend misschien?

De meeste Batuu ingame cheats (zoals ik eerder meldde) zijn nog steeds leeg en het nieuwe uitbreidingspakket Sneeuwpret heeft identieke problemen met ontbrekende tekst in ingame cheats.. Ook zijn er nog andere keuzeopties leeg bij shift+klik op een Sim of voorwerp. Dit wordt nu toch echt heel vervelend omdat geboden opties hierdoor (nog steeds) niet bruikbaar/leesbaar zijn.

 

Dit staat (o.a.) in de patchnotes van 10 november: 

  • De lettertypes hebben een make-over gekregen, zodat alle lettertekens er op hun best uitzien.
  • Zoals bij elke update heeft het vertaalteam de tekst voor alle packs/pakketten en eerdere updates verbeterd

Fijn dat dit is aangepast, maar totaal ontbreken van tekst lijkt me een groter probleem dan een lettertype er beter laten uitzien.

Het ontbreken van tekst loopt al een lange tijd en door meerdere packs heen. 

Zou je a.u.b. aan EA willen vragen of dit met de komende december patch gerepareerd kan worden?

 

Bericht 51 van 207 (1.525 Weergaven)
Highlighted

Re: [Collectie Thread] Verschillende taal en vertaal fouten

★ Guide

en nog een leeg voorbeeld als je shift+klik op een plant doet.

Bericht 52 van 207 (1.528 Weergaven)

Re: [Collectie Thread] Verschillende taal en vertaal fouten

EA SPORTS FC Team

Ik heb het inderdaad doorgegeven en ze waren ermee bezig om dit te onderzoeken. Ik zal eens nakijken of er al een update over is. 

Jason.png
Bericht 53 van 207 (1.506 Weergaven)

Re: [Collectie Thread] Verschillende taal en vertaal fouten

★ Guide

@EA_Jason is hier al meer over te melden? Deze problemen zijn er nog steeds en dat duurt nu toch wel erg lang.

Het is begonnen (zover ik weet) bij de release van Jaargetijden en dat was in juni 2018.

Het betreft officiële in-game opties die leeg zijn en dus niet werken en dat is langzamerhand echt niet leuk meer.

Bericht 54 van 207 (1.449 Weergaven)

Re: [Collectie Thread] Verschillende taal en vertaal fouten

Community Manager (retired)

Hey @Simmie99 ,

 

Ik ben bang dat Jason ondertussen vooral actief is op de Engelse boards maar ik zal zien wat ik door kan spelen voor jou.

 

Kun je laten weten of dit een gelijk probleem is als besproken wordt (helaas wel in het Engels) in deze discussie hier  ?

 

Kun je ons laten weten of dit puur alleen DLC gerelateerd is en of het een verschil maakt als je de taal naar het Engels zet in de geavanceerde instellingen en het dan nogmaals probeert om te zien of dit inderdaad Nederlands gerelateerde strings zijn die missen of dat je ook taal problemen ziet met lege wolkjes in het engels?

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 55 van 207 (1.435 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: [Collectie Thread] Verschillende taal en vertaal fouten

Community Manager (retired)

Hey @Simmie99 ,

 

Kleine update over de lege cheat code wolk opties. Dit lijkt inderdaad te doen te hebben met lege tekstvelden voor bepaalde talen en voor paranormaal is er een oplossing voor door de tekstbestanden voor de juiste taal hier beneden in de volgende discussie te downloaden en in de juiste map te zetten:

 

https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues-PC/CURRENT-ISSUE-Codes-instead-of-text-Blank-text-and-bub...

 

Andere DLC wordt onderzoek naar gedaan zoals ook vermeldt in de discussie.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 56 van 207 (1.405 Weergaven)

Typo in Dutch Translation of the Game

★★★ Novice

Product: The Sims 4
Platform:PC
Which language are you playing the game in? Nederlands
How often does the bug occur? Every time (100%)
What is your current game version number? 1.71.86.1020
What expansions, game packs, and stuff packs do you have installed? All of them.
Steps: How can we find the bug ourselves? In the elementary school popups, the one about the dolphin poster.
What happens when the bug occurs? Nothing, because its just a typo.
What do you expect to see? That it gets fixed in the next update.
Have you installed any customization with the game, e.g. Custom Content or Mods? Yes
Did this issue appear after a specific patch or change you made to your system? Neutral/Not Sure 

its a typo in the dutch translation of the game, where it says "...leerling verzamelt dsy it should be: "die"

Bericht 57 van 207 (1.362 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Typo in Dutch Translation of the Game

Hero
@jarilive Merged your post with the dutch translation collection thread.

You can report all typos in here. You can do so in dutch

Good Luck
Crin

Trennlinie

I don't work or have any association with EA. I give advice to the best of my knowledge and cannot be held responsible for any damage done to your computer/game.
Please only contact me via PM when asked to do so.



Important Threads


Bericht 58 van 207 (1.322 Weergaven)

Re: Typo in Dutch Translation of the Game

EA SPORTS FC Team

Thanks @crinrict!

 

Ik zal @EA_Neil eens taggen Standard smile

Jason.png
Bericht 59 van 207 (1.308 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: [Collectie Thread] Verschillende taal en vertaal fouten

★ Guide

@EA_Neil Sorry dat ik niet eerder op je laatste berichten heb gereageerd. Ik ben het gewoon vergeten.

Sommige (testingcheats) cheat opties hebben na de laatste patch (27.4.2021) gelukkig weer tekst, behalve de Batuu cheats. Daar mist nog steeds heel veel tekst.

Op verzoek van @crinrict heb ik vandaag getest en mijn bevindingen in het Engelse topic aan haar doorgegeven: 

https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/Non-English-versions-are-missing-strings-for-cheats/m-p/102980...

 

Bericht 60 van 207 (1.226 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help