Code kwijt

door Casff40
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Code kwijt

★★★ Newbie

Ik heb dus een probleem met de sims 4. Ik heb het spel en de uitbreiding aan t werk een paar jaar geleden gekocht. Dit stond op mijn oude pc. Ik heb nu een nieuwe en ik heb de codes niet meer. Wat moet ik doen...

Bericht 1 van 4 (375 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Code kwijt

Champion

@Casff40 Download en installeer de Origin of EA Desktop App op de nieuwe computer en log in met de gegevens van Origin die je ook gebruikte op de oude computer. De Sims 4 zal dan vanzelf verschijnen in de spelbibliotheek. Kies de plaats waar je die wilt installeren op je nieuwe pc en de rest gaat vanzelf.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 3 van 4 (359 Weergaven)

Alle reacties

Re: Code kwijt

★★★★★ Expert
Als je deze had gekocht via Origin, dan ontvang je geen productcodes, @Casff40. Gekochte producten worden meestal automatisch gekoppeld op het Origin / EA account waarmee het product werd gekocht. De productcode zijn niet lokaal, maar gekoppeld op jouw Origin / EA account.
Nagaan dat je met de juiste Origin / EA account bent aangemeld. Bij voorkeur en indien mogelijk, jouw volledige e-mail adres gebruiken bij het aanmelden. Zorg dat je jouw volledige e-mail adres met de functies "Kopiëren" en "Plakken" overneemt en niet typt.
De productcodes kunnen maar 1 keer gebruikt worden. Tweedehands gekochte producten als gekregen producten zijn niet nogmaals te gebruiken.
Aanvullende inhoud vereist hun basisspel, die op dezelfde Origin / EA account dient zijn geregistreerd, om deze te kunnen gebruiken.
Je kan proberen contact op te nemen met de helpdesk, om te zien wat zij kunnen betekenen met een verloren productcode.
Was het product gekocht in een winkel, anders dan Origin, dan dien je hiermee contact opnemen.

Contact opnemen met de helpdesk verloopt via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/
Zorg dat jouw regio is ingesteld op "United States" en dan alle gegevens invullen
Begin de chat in het Engels.
Openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.


Groetjes.
Bericht 2 van 4 (368 Weergaven)

Re: Code kwijt

Champion

@Casff40 Download en installeer de Origin of EA Desktop App op de nieuwe computer en log in met de gegevens van Origin die je ook gebruikte op de oude computer. De Sims 4 zal dan vanzelf verschijnen in de spelbibliotheek. Kies de plaats waar je die wilt installeren op je nieuwe pc en de rest gaat vanzelf.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 4 (360 Weergaven)

Re: Code kwijt

Community Manager (retired)

Hey @Casff40 ,

 

Nadat een code verzilverd wordt op een account dan zal deze code gekoppeld zijn aan dit account en niet meer bruikbaar zijn voor een ander account. Zoals hierboven ook al vermeld wordt betekent dit dat je simpelweg opnieuw zult moeten inloggen op het account waar je destijds de codes op verzilverd hebt om jouw spellen weer te downloaden en spelen.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 4 van 4 (339 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help