Re: Cirkel om te vegen groter/kleiner PS4

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Cirkel om te vegen groter/kleiner PS4

★★★★★ Novice

Het lukt me maar niet om de controls te vinden hoe ik bijvoorbeeld de cirkel groter of kleiner maak om het gras te vegen of hoe ik naar het vierkant kan gaan ipv de cirkel.

 

Weet iemand deze?

Bericht 1 van 5 (412 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Cirkel om te vegen groter/kleiner PS4

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hey @RoranDraganta,

 

Bij het terreinverf gedeelte kan je cirkels van verschillende groottes selecteren en ook de vierkant zoals te zien is op deze screenshot.

 

Je kunt alles aanpassen door middel van de pijltjestoetsen (d-pad) van de Xbox controller. 

 

simsverf.jpg

Jason.png
Bericht 2 van 5 (402 Weergaven)

Re: Cirkel om te vegen groter/kleiner PS4

[ Bewerkt ]
★★★★★ Novice

Bedankt maar ik zit op de PS4 en het lukt me nog steeds niet om de cirkels groter kleiner te maken eveneens als naar het vierkant te gaan. ik heb al op pijlen geduwd eveneens als op het midden zwart gedeelte van de controller maar dan springt het uit het menu ivp wat ik dacht mij een pijl te geven.

Bericht 3 van 5 (393 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Cirkel om te vegen groter/kleiner PS4

★★★★★ Novice

Ok heel soms lukt het me nu, maar pakweg 90 procent van de tijd raak ik niet in dat menutje. Raar toch bedankt.

Bericht 4 van 5 (384 Weergaven)

Re: Cirkel om te vegen groter/kleiner PS4

EA SPORTS FC Team

Dat is inderdaad vreemd, tenzij je zelf de controls heb aangepast, hoort het gewoon te werken op de manier waarop ik het beschreef,

Jason.png
Bericht 5 van 5 (378 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help