Cc verschijnt in Bouwen, kan het niet gebruiken

door Wonderblue_x
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Cc verschijnt in Bouwen, kan het niet gebruiken

★★★ Newbie

Hoi! Ik heb een vraag. Ik heb laatst wat mods gedownload voor de Sims 4 via de Sims Recourse. Het waren kleine polaroid foto's, en ik vond ze wel leuk voor een van de kamers die ik wou inrichten.

Alleen als ik het wil plaatsen, bliijven die fot's rood en kan ik het niet loslaten. Ik heb het al geprobeerd het op prikborden en andere dingen te plaatsen, met alle mogelijke cheats en codes, maar hij doet het gewoon niet.

 

Kunnen jullie me helpen?

 

Groetjes!

Bericht 1 van 3 (327 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Cc verschijnt in Bouwen, kan het niet gebruiken

★★★★★ Expert
Dit is een onderwerp zal dus ook beter thuishoren bij de technische problemen voor De Sims 4: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/bd-p/the-sims-4-technical-issues-nl


In algemeen wordt aangepaste inhoud ("modificaties") hier niet ondersteund, @Wonderblue_x. Het gebruik hiervan is geheel op eigen risico. Bij problemen raadplaag de meestal toegevoegde documentatie, bezoek je de website waar je het had van gedownload of contact opnemen met de maker.
Als er problemen waren ontstaan, toen je het bent gaan gebruiken, zul je ze moeten verwijderen, om te zien of dat het probleem opgelost.
Mocht dat niet helpen, doe je de volledige basisstappen.

Groetjes.
Bericht 2 van 3 (306 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Cc verschijnt in Bouwen, kan het niet gebruiken

Champion

@Wonderblue_x Heb je al eens geprobeerd om die foto's op een bureau of schoorsteenmantel te plaatsen? Als dat niet lukt zal je toch echt terug moeten gaan naar de maker om te kijken of er extra instructies voor het gebruik zijn. Misschien dat er ook een nieuwere versie te vinden is. Als dat allemaal niet lukt dan kan je deze aangepaste inhoud misschien beter verwijderen. Het zou zo maar kunnen zijn dat er bij een volgende update van de Sims 4 (de eerstvolgende wordt zo rond 20 februari verwacht) grotere problemen ontstaan met kapotte custom content.

 

Veel plezier met spelen, 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 3 (235 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help