Re: Buurtbewoner blijft in huis

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Buurtbewoner blijft in huis

★★ Novice

Hallo, 

 

Net begonnen met de SIms4. Nu heb ik in het park een persoon toegevoegd aan mijn groep. Deze persoon blijft nu constant in mijn huis, slapen, eten en het lijkt alsof hij er woont. Maar ik kan hem niet besturen of wegsturen. Als ik op 'weggaan' klik blijft deze persoon staan. Hoe zorg ik ervoor dat deze buurtbewoner uit mijn huis gaat?

Bericht 1 van 9 (3.701 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Buurtbewoner blijft in huis

EA SPORTS FC Team

Hoi hoi @Irshaadkariman Standard smile

 

Een ongenodigde gast in jouw huis hebben die niet weg wilt gaan is nooit leuk, maar gelukkig heb ik wat tips voor je!

 

Mods kunnen voor dit soort problemen zorgen. Misschien is het een idee om de mods eens te verwijderen en De Sims 4 te repareren.

 

Als je daarna nog problemen hebt, dan kan je de Sim resetten:

 

https://help.ea.com/nl/help/the-sims/the-sims-4/how-to-reset-stuck-and-unresponsive-sims-in-the-sims...

 

Laat even weten of het werkt!

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 9 (3.683 Weergaven)

Alle reacties

Re: Buurtbewoner blijft in huis

EA SPORTS FC Team

Hoi hoi @Irshaadkariman Standard smile

 

Een ongenodigde gast in jouw huis hebben die niet weg wilt gaan is nooit leuk, maar gelukkig heb ik wat tips voor je!

 

Mods kunnen voor dit soort problemen zorgen. Misschien is het een idee om de mods eens te verwijderen en De Sims 4 te repareren.

 

Als je daarna nog problemen hebt, dan kan je de Sim resetten:

 

https://help.ea.com/nl/help/the-sims/the-sims-4/how-to-reset-stuck-and-unresponsive-sims-in-the-sims...

 

Laat even weten of het werkt!

Jason.png
Bericht 2 van 9 (3.684 Weergaven)

Re: Buurtbewoner blijft in huis

★★★★★ Expert
De Sims 4 heeft zijn eigen forum tak, @Irshaadkariman, hier: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/bd-p/the-sims-4-technical-issues-nl

Blijft deze Sim ook nog bij jouw Sim / huishouden, als je de groep opheft? Kan je met minder leuke acties deze Sims weg laten gaan? Je kan de deuren afsluiten voor bepaalde Sims.

Groetjes.
Bericht 3 van 9 (3.671 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Buurtbewoner blijft in huis

★★ Novice

Ja, deze sim blijft in huis wanneer ik de groep ophef. Minder leuke acties geprobeerd, hierdoor wordt hij bozer en maakt spullen kapot. Deur afsluiten voor bepaalde sims, staat hij niet tussen. 

ik probeer nu mods te verwijderen en spel te herstellen. Dank voor het meedenken!

Bericht 4 van 9 (3.668 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Buurtbewoner blijft in huis

★★ Novice
@EA_Jason
Thanks voor het bericht! Heb net de mods verwijderd, spel hersteld, alleen moet ik nu helaas opnieuw beginnen. Bedankt in ieder geval
Bericht 5 van 9 (3.666 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Buurtbewoner blijft in huis

★★ Novice
Hello @EA_Jason,
Na de stappen moest ik opnieuw beginnen met het spel, ik weet niet of nu het probleem is opgelost. Ik laat gewoon niemand meer binnen en doe de deur op slot voor vreemden, haha.

In de spelopties staat de modificaties weer aangevinkt. Moeten deze standaard uit staan?
Bericht 6 van 9 (3.629 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Buurtbewoner blijft in huis

EA SPORTS FC Team

Hello @Irshaadkariman,

 

Na het verwijderen van de mods zal je niet jouw voortuitgang verliezen, heb je alleen de mods verwijderd of ook jouw saves?

 

Mods kunnen gewoon aan staan, alleen is het zo dat sommige mods zulke problemen kunnen geven. Voeg de mods dus 1 voor 1 weer toe om te kijken of/welke mods voor problemen zorgt.

 

Het resetten van de Sim is vaak ook een goede oplossing en het hoeft niet perse te maken te hebben met de mods.

Jason.png
Bericht 7 van 9 (3.608 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Buurtbewoner blijft in huis

★★ Novice
@EA_Jason Dank voor de info. Ik had de gehele map verwijderd. In het vervolg zal ik de sim resetten!
Bericht 8 van 9 (3.605 Weergaven)

Re: Buurtbewoner blijft in huis

★★★★★ Expert
Eerst kan je alle aangepaste inhoud verwijderen, @Irshaadkariman. Vervolgens De Sims 4 map hernoemen en het spel gaan repareren. De laatste versie van De Sims 4 gebruiken. Reservekopie maken voordat je hieraan gaat beginnen.
Bericht 9 van 9 (3.556 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help