Re: Bundel samenstellen Ecolifestyle

door helomesure
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Bundel samenstellen Ecolifestyle

★ Novice

Ik wil een bundel samenstellen met het nieuwe uitbreidingspakket Ecolifestyle, maar krijg de melding dat ik al een aardige verzamelaar ben en het dus niet kan. Maar er zijn nog genoeg gamepacks en assecoire packs beschikbaar die ik nog niet heb. Hoe kan dit opgelost worden?

Bericht 1 van 5 (650 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Bundel samenstellen Ecolifestyle

★★★★★ Expert
Omdat de uitbreiding "De Sims 4: Ecologisch Leven" nog erg nieuw is, kan je die natuurlijk nog niet toevoegen bij jouw bundel samenstellen, @Taili8. Wanneer die daarvoor beschikbaar komt, is onbekend. Je zal regelmatig terugkomen.

Waarom je geen bundel kan samenstellen uit de nog overgebleven aanvullende inhoud is onbekend. Controleer dat je wel bent aangemeld en ook met de juiste EA / Origin account. Probeer het nogmaals, kies anderen. Je dient rekening te houden, dat je met een kinderaccount geen online aankopen kan doen. Probeer het eens via de Origin cliënt.


Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 5 (633 Weergaven)

Alle reacties

Re: Bundel samenstellen Ecolifestyle

★★★★★ Expert
Omdat de uitbreiding "De Sims 4: Ecologisch Leven" nog erg nieuw is, kan je die natuurlijk nog niet toevoegen bij jouw bundel samenstellen, @Taili8. Wanneer die daarvoor beschikbaar komt, is onbekend. Je zal regelmatig terugkomen.

Waarom je geen bundel kan samenstellen uit de nog overgebleven aanvullende inhoud is onbekend. Controleer dat je wel bent aangemeld en ook met de juiste EA / Origin account. Probeer het nogmaals, kies anderen. Je dient rekening te houden, dat je met een kinderaccount geen online aankopen kan doen. Probeer het eens via de Origin cliënt.


Groetjes.
Bericht 2 van 5 (634 Weergaven)

Re: Bundel samenstellen Ecolifestyle

★ Novice

Bedankt. Ik zal dan geduld moeten hebben. En regelmatig kijken of het mogelijk is om een bundel samen te stellen. 

Bericht 3 van 5 (619 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bundel samenstellen Ecolifestyle

★★ Novice

Bij het Engelstalige forum zei men eind Juni. Wel nog even wachten dus...

Bericht 4 van 5 (600 Weergaven)

Re: Bundel samenstellen Ecolifestyle

★★★★★ Expert
Voor mij is het mogelijk om deze uitbreiding toe te voegen aan een bundel, mochten jullie nog interesse hebben, @Taili8, @helomesure.
https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/build-a-bundle/sims4
Bericht 5 van 5 (551 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help