Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

door monique23051
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

[ Bewerkt ]
★★★★★ Apprentice

Ik zag ergens dat dit een issue was maar kan het nergens meer terugvinden.

Er is een bug dat een student blijft hangen op een slecht cijfer, ondanks perfecte performance. Na een week modderen heb ik het zelf weten op te lossen met de wensput.

Misschien is dit een tip voor sommige mensen tot het gerepareerd wordt.

Ik gebruik geen mods o.i.d. en speel op een pc.

 

nvm.. Ik zie net dat hij weer teruggeschoten is naar b student Frown

Bericht 31 van 66 (644 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

Champion

Hey @Lynnisindahouse 

 

Bedoel je soms dit bug rapport:  https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/WORKAROUND-HSY-Sim-is-stuck-on-C-student-despite-acing-all-exa...?

Ik heb dit probleem niet kunnen reproduceren met mijn Sims. Maar misschien kwam dat doordat mijn Sims allemaal al een tien hadden voordat ik met ze aan het uitbreidingspakket Middelbare School begon.

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 32 van 66 (630 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

★★★ Guide
@Lynnisindahouse Wat ik zelf merk is dat je écht goed je best moet doen om jouw sim een hoge score te geven. Dat wil zeggen dat je dus écht "moet" sporten of wat er links boven aan aangegeven wordt,dan gaan vanzelf namelijk de cijfers bij mijn sims omhoog. Ze halen meestal een 8 géén 10 maar goed...Beter dan een 6. Ik merk ook dat ik ze soms best wel moet sturen mijn sims om "op te laten" letten in de klas. Soms gaan ze op hun telefoon kijken en krijgen ze daardoor een slechter cijfer. Dan moet je even op het "whiteboard" klikken en meedoen aan tentamen ofzo aanklikken. Hopelijk werken deze tips,maar het kan natuurlijk wat Trismagistos zegt zijn, een bug...Helaas...

Groetjes Monique
Bericht 33 van 66 (606 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

★★★★★ Apprentice

Ik had 3 tieners die ik tegelijkertijd bestuurde. Twee np, altijd A students. Eén van hen was heel ondeugend (mijn schuld  ) Maar zij kwam nooit in de problemen. Haar broer wel, nablijven, cijfers gingen omlaag (ik kreeg ze ook niet meer omhoog) en uiteindelijk zelfs geschorst terwijl hij een perfecte performance had.

Ik kreeg hem weer terug op school door te cheaten met zijn leeftijd. Zijn cijfers bleven laag ondanks dat hij alles perfect deed weer.

Met de wishingwell (wensput) kreeg ik voor heel even weer een A student maar toen ik even later keek na zijn thuiskomst, was het weer een B.

Cheats om cijfer op te krikken werkten ook niet en ergens las ik dat het kon helpen om hem alleen naar school te sturen. Dat werkte! Blijvend! Ik weet echter niet of de wensput hier nog een rol in had.

 

@Trismagistos 

-Ik denk dat het die link was idd. maar het kan misschien ook nog een ander zijn geweest.

-Misschien lukt het om de bug te reproduceren als de sim stout is?

@monique23051 

Het blijven zitten op een stoel en braaf het examen doen was een ander probleem, Iedereen liep door elkaar en weg, zelfs de juf ging er dan vandoor! Ik wist niet dat er tijdens het examen een extra optie verschijnt om daadwerkelijk het examen te doen als je op het schoolbord klikt, bedankt voor de tip, 1 kopzorg minder!

 

Sorry als ik te lang van stof ben, *bloos.

 
Bericht 34 van 66 (599 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

★★★ Guide
@Lynnisindahouse Hoi, je bent niet te lang van stof hoor,je kan andere mensen hiermee helpen. Ik ben er door te spelen achter gekomen van dat bord klikken en tentamen/examen maken of aantekeningen maken zelfs tijdens de les (dit krikt schijnbaar ook de cijfers omhoog Wink ) Maar wel leuk als zelfs de lerares het lokaal verlaat Standard smile haha. Graag gedaan voor de tip dus dat je nu gelukkig 1 kopzorg minder hebt! Het is de bedoeling dat je het leuk spelen vindt, vind ik.

Ik wist het wel van dat je een tiener "alleen" naar school kon sturen en dat dan de punten omhoog gingen ja...Maar ik vind het wél bijzonder dat jouw ene tiener dus slecht scoort! Misschien is het wel een kleine bug??? Ik weet het niet natuurlijk. Ik hoop van niet Standard smile

Veel plezier met spelen, ik leer elke dag iets nieuws met het spelen van de sims

Groetjes Monique
Bericht 35 van 66 (560 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

★★★★★ Apprentice

Het klikken op het schoolbord, gaf bij mij eerst alleen de optie om er mee stout te doen. Vervolgens stop je er dan mee om het te onderzoeken. Na jouw tip zag ik opeens wel de optie om met de les mee te doen. Was dus misschien bij mij ook een tijdelijke bug.

Een ander probleem is dat mijn tieners alleen de optie krijgen om vroeg af te studeren want na de prom begint het riedeltje van voren af aan. Jammere is dat ze dan dus niet meer die laatste uitnodiging voor de prom krijgen voor een mooie afsluiting.

 

Ook hoop ik dat er een uitschakel optie komt voor die talloze keren dat ze "raad" vragen aan hun ouders. Met 3 tieners word je stapeldol daarvan (de pop-up stopt alles waar je mee bezig bent) en de 3 opties waaruit je moet kiezen zijn vaak een beetje knullig (sorry) Misschien ligt het aan de vertaling maar waarom gaat b.v. verantwoordelijkheid naar beneden als je een vriend in nood helpt?

 

De journalisten baan is btw ook een beetje buggy. De thuisopdracht om een artikel/onderzoek te schrijven, is nergens te vinden op de sims-pc. Normaal zie je een tip hoe je iets moet doen als je over de thuisopdracht muist maar ook die zie ik niet.

De cheats om een schrijver te laten promoveren, werken (bij mij) niet meer. (werd te saai, wilde iets anders opstarten maar het toch eerst afronden)

 

Dank je voor alle antwoorden. Het spel zal wel eeuwig bijgeschaafd worden en uiteindelijk komen we er welStandard smile

Fijne dag!

Bericht 36 van 66 (528 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

★★★ Guide
@Lynnisindahouse Ik kreeg gisteren voor het eerst ook dat mijn sim eerder af kon studeren, gewoon weigeren! Niet doen dus...Dan ga je nog wel naar prom etc. Is véél leuker. De rest van de "bugs" heb ik nog niet gezien.

Succes met spelen en veel plezier,
Groetjes Monique
Bericht 37 van 66 (496 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

★★★ Guide

Hoi 

Vandaag werd voor het 1st weer mijn huis vies en dat terwijl er géén patch ofzo geweest is volgens mij toch? 


Zie foto, misschien komt het omdat mijn sim verhuisd is naar Henford Bagley??? Ik weet het niet maar in de andere buurten speel ik al langer en daar worden de huizen écht niet meer vies. Haha. Heb voor dit huishouden nu dus een stofzuiger nodig Standard smile haha.

 

Groetjes Monique 22-8-22_17-37-20.png

Bericht 38 van 66 (497 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

★★★ Guide

Heb nu nog iets raars gevonden als een Sim zo'n theekring tas in z'n voorraad heeft dan gaat zij in bad mét die kleding!!! Denk dat het ook een bug is. Heb dit nog nooit eerder gehad namelijk

 

Groetjes Monique 22-8-22_20-31-22.png

 

Bericht 39 van 66 (465 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @monique23051,

 

Als je verhuist van de éne kavel naar een andere kan je wel weer éénmalig dit soort stofplekken aantreffen. Zodra je die hebt opgeruimd, komen ze waarschijnlijk dus niet meer terug (dat is de bug waarover ik het had) Dus een goedkope stofzuiger zal voldoende zijn.

 

Als je van plan bent een van de robotstofzuigers die mee kwamen met het uitbreidingspakket 'Honden en Katten' aan te schaffen en je hebt katten in je huishouden zou je dan eens willen kijken of ze weer mee kunnen 'rijden' op deze stofzuiger?

Er is een tijd geweest dat er sprake was van een bug die inmiddels is opgelost maar wel wat problemen heeft gegeven: 

Opgelost: [FIXED] [CD] Roomba/Cat Interaction Causes Game Crash - Answer HQ (ea.com)

Ik heb tot twee/drie keer toe meegemaakt dat een kat op de robot stofzuiger leidde tot een gamecrash. Op zich geen ernstige schade maar ik verloor er wel mijn spelvoortgang door. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 40 van 66 (459 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help