Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

door monique23051
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

[ Bewerkt ]
★★★ Guide

@EA_LeeuwHoi helaas nog een aantal bugs gevonden en geupdate. Ik had momenteel nog geen tieners om te spelen dus vandaar dat ik er een paar nog niet geupdate heb. Ik ga zo weer spelen én updaten als iets wel of niet werkt

 

Updates geplaatst. Helaas nog steeds dat ze zich verkleden als je basketbalt en ook nog steeds dat de game crasht als een nieuwe opgegroeide sim/tiener voor het eerst sociaalmaatje opent en vrienden toevoegt. Geloof bij 3e keer toevoegen zelfs telkens (weet niet zeker is pas 2x gebeurd maar wel irritant) Dus de bugs die ik niet doorgestreept heb zijn er helaas nog steeds.! Groetjes Monique

Bericht 21 van 66 (336 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

Community Manager
Hey @monique23051,

Dankjewel dat je je post zo up to date houdt!
EA_LeeuwAHQ
Bericht 22 van 66 (317 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

★★★ Guide
@EA_Leeuw Graag gedaan Wink Ik vond het wel zo netjes staan om het bij te houden enz. Mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag. Ik speel best veel. Althans elke dag wel paar uurtjes verdeeld over de dag, ik ben chronisch ziek dus tja...

Groetjes Monique
Bericht 23 van 66 (313 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

[ Bewerkt ]
★★★ Guide

@EA_Leeuw Dit bericht staat bij de patch update:

Alle beschikbaar Sims kunnen nu voor reizen geselecteerd worden, of ze nu wel of niet op de huidige kavel aanwezig zijn   Wink Denk dat het beschikbare sims moet zijn...Foutje (kleine)...

Groetjes Monique

Bericht 24 van 66 (302 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

[ Bewerkt ]
★★★ Guide

Hoi,

 

Er is net een nieuwe "simlevering" geweest en ik merkte al gelijk dat de tieners nu wél een Stinkbommetje konden leggen in een kastje. Misschien dat dit alleen maar kan als een sim verder ontwikkeld is in de vaardigheid "ondeugend" ?? Dat weet ik niet zeker namelijk,maar het werkt nu wel in ieder geval.

 

Groetjes Monique

Bericht 25 van 66 (302 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @monique23051,

 

Aanvulling 11-08: Ik heb even opgezocht wat er in de levering zat. Naast een nieuw tiener scenario kwamen er ook nog wat extra spulletjes mee. Hier kan je de inhoud ervan nakijken: Sims Delivery Express (ea.com)

 

Ik denk dat je Sims eerst een redelijk vaardig moeten zijn in 'ondeugendheid' voordat ze de bommetjes kunnen leggen. Als ze dan ook nog een beetje redelijk kunnen programmeren, kan je eens proberen om het school omroepsysteem te hacken. Nerd Party hat.

Niet geschikt voor braveriken maar zeker de moeite waard.

 

Veel plezier met spelen. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 26 van 66 (295 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

★★★ Guide
@Trismagistos Hoi hoi,

Oh dankjewel, ik kon het nergens vinden gisteravond Wink Ik merkte alleen wel dat ik dus ineens die bommetjes neer kon leggen en dat terwijl mijn sim niets hoger in "ondeugendheid" was geworden :D haha. Dus ik vond het wel maf! Maar het was lollig! Ik ga zeker haar ondeugendheid nog verder omhoog werken en kijken wat ze nog meer kan Standard smile Wordt lachen!

Thx,
Groetjes Monique
Bericht 27 van 66 (280 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

Community Manager

@monique23051 schreef:

@EA_Leeuw Dit bericht staat bij de patch update:

Alle beschikbaar Sims kunnen nu voor reizen geselecteerd worden, of ze nu wel of niet op de huidige kavel aanwezig zijn   Wink Denk dat het beschikbare sims moet zijn...Foutje (kleine)...

Groetjes Monique


@monique23051 hey! Welke patch notes bedoel je precies?

EA_LeeuwAHQ
Bericht 28 van 66 (258 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

★★★ Guide
@EA_Leeuw Ik kreeg dit bericht na de "sims delivery" ineens te zien. Nu kan ik het nergens meer vinden...Sorry...

Groetjes Monique
Bericht 29 van 66 (250 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

Community Manager
@monique23051, oh oké, geen nood! Standard smile
EA_LeeuwAHQ
Bericht 30 van 66 (237 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help