Re: Bug

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Bug

★★★ Novice

Waarom kun je de vuilnisbakken in heel het spel niet meer opduiken.

Waarom groeien de wilde planten niet meer en liggen er geen nieuwe stenen als je niet blijft slapen op het kavels in heel het spel.

Het element curator en tuinder wordt hierdoor niet meer om te doen.

EA kan hier eens naar gekeken worden.

 

Bericht 1 van 5 (490 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Bug

[ Bewerkt ]
Champion

@Adri1949 De wilde planten groeien nog gewoon in allerlei werelden. Kijk ajb op het bijgevoegde screenshot van de wereld Evergreen Harbor:  Maar ook in Oasis Springs en in de overige werelden vind je nog genoeg wilde planten. En ze groeien ook nog steeds. Mij is niet iets bijzonders opgevallen. 

 

Schermafbeelding 2021-02-03 102525.png

 

Ook edelstenen en andere verzamelbare objecten zijn nog volop aanwezig, Je kunt ze vinden in de donker gekleurde hoopjes aarde en dus niet meer als rotsen op de grond. Je zal er echt naar moeten graven. Ook in bijvoorbeeld de Oceaan wereld van Sulani kan je voldoende schelpen en ander verzamelbare objecten vinden.

 

Schermafbeelding 2021-02-09 213254.png  Schermafbeelding 2021-02-09 210912.png

 

Ook het opduiken kan nog steeds. De voorwaarde is wel dat je dat in je eigen woonbuurt moet doen en dat er afval in de vuilnisbakken moet zitten. Dat afval kan je Sim er ook zelf ingooien maar je weet nooit wat je er daarna uithaalt. Tegenwoordig haal je er vooral onderdelen voor verbetering en robot-onderdelen uit als je een volwassen Sim laat opduiken. Alleen kinderen kunnen er nog wel eens iets interessants uit opduiken. Er is dus gelukkig geen sprake van een bug!

 

Veel plezier met spelen. 😉

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 5 (477 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bug

★★★ Novice
@Trismagistos Heb jij dan een andere sims 4
Ja er staan wilde planten en er liggen stenen maar ik heb dit al meer uit gelegd maar je snap het nog niet goed wat ik bedoel.
Je kunt het de eerste keer dat je op een plek komt inderdaad stenen rapen en de planten komen te voorschijn.
Maar ga je de andere dag en de dag daarna en de dag daarna zonder er te slapen komen er geen stenen meer en de planten groeien niet verder.
Probeer dit maar eens een aantal dagen of een week aan een stuk.
Vroeger waren de vuilnis bakken altijd per dag gevult in de buurt lukt ook niet bij mij.
Vooral in de parken ging ik altijd en kon per dag altijd opduiken.
Nu niet meer nergens lukt het.
Hoe kom ik aan vuil die ik er zelf in moet gooien in de parken enz.
Er gooit niemand vuil weg in de vuilnisbakken vroeger ook niet dat zat er gewoon per dag in.
Speel het spel maar eens een sims week en als je dan wel kunt opduiken en stenen en planten kunt oogsten in de parken heb jij toch een andere sims 4 dan ik.
Waar ligt dit nu aan nieuwe computer een van de selste met de grootste kleuren kaart en de beste prossesor dus dat kan het niet zijn
De sims 4 geheel vers er op gezet.
Ben gelijk gaan kijken of deze fouten er nog in zaten en jawel hoor ze zaten er nog in.
Dus waarom het dan wel werkt bij jou vraag ik me toch wel af.
Dus vraag ik aan je speel het is in de parken ga opduiken fruit plukken een sims week lang en vertel mij je verhaal eens.


Bericht 3 van 5 (460 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bug

[ Bewerkt ]
Champion

@Adri1949 Ik speel de Sims dagelijks en met meer dan een huishouden. Om precies te zijn, ik speel de Sims nu met bijna 136 Sims verdeeld over drieentwintig huishoudens. Ik speel zoals dat heet een rotatiespel. En waar mijn Sims ook komen telkens is er weer opnieuw fruit te oogsten. Daarvoor hoeft mijn Sim er niet te blijven slapen. Houdt er wel rekening mee dat als je ook het uitbreidingspakket Seizoenen speelt en je hebt de seizoenen afgesteld op een periode van 7 dagen dat je dan soms langer moet wachten tot er weer iets te oogsten is. Mijn advies is om in dat geval de seizoenen langer te laten duren (14 of 28 dagen) of helemaal uit te schakelen. Dat kan bij spelopties, zie screenshot. 

 

Schermafbeelding 2021-02-10 203020.png

 

Als je voedsel meeneemt in je inventaris en dat bederft of je neemt lege borden mee (de afwas) dan kan je zeker wel wat in de vuilnisbakken gooien! Alleen, je hebt er sinds het uitbreidingspakket Ecologisch Leven niet heel veel meer aan. Als je nu op de vuilnisbakken duikt, haalt je Sim ze leeg en gooit het afval op de grond. Dan kan je Sim die afvalberg op onderdelen onderzoeken en als je het bergje vuil laat liggen groeit er vanzelf een vuilnisplant. Het is allang niet meer zo dat je Sim (zoals in de Sims 3 wel gebeurde) er waardevolle spullen uithaalt.

 

Dus mijn Sims 4 spel is hetzelfde als dat van jou (ook ik heb alle pakketten) alleen ik denk dat ik mijn spel instellingen anders heb staan. Daar zal het dan aan liggen.

 

Veel plezier met spelen. 😉

 

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 5 (443 Weergaven)

Re: Bug

★★★ Novice

@Trismagistos  

Als je de Eco uit zet en de Seizoenen speel je weer op de oude manier alles doet het dan weer.

Dus in deze pakketten zit een programmeer fout waarom je het nu niet meer op de oude manier kunt spelen.

En dat vind ik jammer.

 

Ik kan wel ingaan op jou manier van spelen maar dan komen we op zo'n uitgebreide discussie dat doen we maar niet.

Je kunt en mag spelen met de sims op zo veel verschillende  manieren dat is het fijne van de sims.

Je hebt gelijk zelf vuil in de vuilnisbakken doen dan kun je opduiken.

Maar dit is zo nooit geweest.

Dus blijf ik er bij als ze iets bijmaken kan er iets anders niet meer werken.

En hoe maak je dat nu eens duidelijk.

Ook het uitschakellen van een pakket dat je niet wil spelen zou door EA ook wel eens makkelijker gemaakt kunnen worden

Waarom moet je op internet gaan zoeken naar een code.

Je koopt zelf de pakketten dan zou het toch fijn zijn als je met een vinkje de pakketten uit of aan kan zetten bij Origin.

 

Maar in ieder geval bedankt voor je antwoorden zo ben ik er nu toch achter gekomen waar deze fouten zitten en kan ik weer op mijn manier de sims verder spelen.

 

 

 

 

 

Bericht 5 van 5 (383 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help