Bug: Zak over het hoofd

door Sharonsims1999
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted
Geaccepteerde oplossing

Bug: Zak over het hoofd

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Wanneer ik met mijn sims familie ga reizen naar een andere locatie, heeft iedereen overal een zak (van ecologisch leven) over het hoofd. Dit terwijl ik dit zelf niet heb ingesteld. Ik vind dit heel vervelend. Hoe los ik dit op? 

Bericht 1 van 11 (3.045 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Bug: Zak over het hoofd

[ Bewerkt ]
Champion

@Sharonsims1999 Komt dit verschijnsel alleen voor als je naar een specifieke buurt reist of zie je dit altijd als je met de familie gaat reizen?

'Wij dragen zakken' is een van de  buurtactieplannen dat actief kan zijn als je het uitbreidingspakket Ecologisch Leven hebt geïnstalleerd. Dat kan ook voorkomen zijn als je in een andere buurt terecht komt. Er is een groot aantal buurt actieplannen en per buurt kunnen er maximaal 4 actief zijn. Als je deze plannen lastig vindt, kan je daar op twee eenvoudige manieren vanaf komen.

 

1) Speel een familie in de buurt waar je dit verschijnsel tegenkomt en klik op een gemeenschapsstembord of de brievenbus om te stemmen voor een ander gemeenschapsactieplan.

2) Cheat (door ctrl, shift en c gelijktijdig in te toetsen en de cheatcode 'testingcheats on' [zonder de aanhalingstekens] in het raam linksboven in te toetsen) hiermee kan je door op de brievenbus te (shift) klikken het geldende buurtactieplan herroepen! Op de brievenbus te klikken biedt dan nog meer opties om te cheaten. Je kan dan ook gelijk weer een nieuw buurt actie plan in werking stellen.

 

Het screenshot laat je het buurtplan 'Wij dragen zakken' zien.

 

Schermafbeelding 2021-02-08 201132.png

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 3 van 11 (3.040 Weergaven)

Alle reacties

Re: Bug: Zak over het hoofd

★★★★★ Expert
Heb je dan al eens met een andere Sim of huishouden geprobeerd, of je daar hetzelfde tegenkomt, @Sharonsims1999? Het ka neen gedane actie of besluit zijn, die beschikbaar is met deze uitbreiding.
Zo nodig de basisstappen doen.

Groetjes.
Bericht 2 van 11 (3.045 Weergaven)

Re: Bug: Zak over het hoofd

[ Bewerkt ]
Champion

@Sharonsims1999 Komt dit verschijnsel alleen voor als je naar een specifieke buurt reist of zie je dit altijd als je met de familie gaat reizen?

'Wij dragen zakken' is een van de  buurtactieplannen dat actief kan zijn als je het uitbreidingspakket Ecologisch Leven hebt geïnstalleerd. Dat kan ook voorkomen zijn als je in een andere buurt terecht komt. Er is een groot aantal buurt actieplannen en per buurt kunnen er maximaal 4 actief zijn. Als je deze plannen lastig vindt, kan je daar op twee eenvoudige manieren vanaf komen.

 

1) Speel een familie in de buurt waar je dit verschijnsel tegenkomt en klik op een gemeenschapsstembord of de brievenbus om te stemmen voor een ander gemeenschapsactieplan.

2) Cheat (door ctrl, shift en c gelijktijdig in te toetsen en de cheatcode 'testingcheats on' [zonder de aanhalingstekens] in het raam linksboven in te toetsen) hiermee kan je door op de brievenbus te (shift) klikken het geldende buurtactieplan herroepen! Op de brievenbus te klikken biedt dan nog meer opties om te cheaten. Je kan dan ook gelijk weer een nieuw buurt actie plan in werking stellen.

 

Het screenshot laat je het buurtplan 'Wij dragen zakken' zien.

 

Schermafbeelding 2021-02-08 201132.png

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 11 (3.041 Weergaven)

zak op hoofd sims4

★★★★ Apprentice

is daar iets aan te doen ze lopen allemaal met een zak op zijn hoofd

Bericht 4 van 11 (2.445 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bug: Zak over het hoofd

★★★★ Apprentice

ik heb dat ook

Bericht 5 van 11 (2.390 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: zak op hoofd sims4

★★★★★ Expert
Je kan de test / probeer versie van het EA Desktop programma hier vinden: https://origin-a.akamaihd.net/EA-Desktop-Client-Download/installer-releases/EAappInstaller.exe @moefy.

Groetjes.
Bericht 6 van 11 (2.430 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bug: Zak over het hoofd

★★★★ Apprentice

dankje wel het is gelukt

 

Bericht 7 van 11 (2.385 Weergaven)

Re: Bug: Zak over het hoofd

Champion

Ha @moefy,

 

Goed dat je het hebt kunnen oplossen!

 

Veel plezier met spelen! 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 11 (2.381 Weergaven)

Re: zak op hoofd sims4

Community Manager
Hey @moefy,

Het lijkt mij dat dit om een Sins 4 post gaat, vandaar dat ik het even heb verplaatst. Standard smile

Hmm, klinkt apart inderdaad!

Heb je toevallig mods en of andere aangepaste content geïnstalleerd?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 9 van 11 (2.358 Weergaven)

Re: zak op hoofd sims4

★★★★★ Expert
Dit is een eigenschap / instelling / functie / onderdeel dat zit bij "De Sims 4 - Ecologisch Leven" (aanvullende inhoud), genaamd "buurtactieplannen", betreffende item genaamd "Wij dragen zakken", waardoor trotse Sims kunnen rondlopen met een papieren zak op hun hoofden.
Zie hier https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Bug-Zak-over-het-hoofd/m-p/10051466#M8905/jump-to/first-unread-m... @EA_Leeuw waar @moefy ook al een reactie had achtergelaten.
Dit is geen bug.


Groetjes.
Bericht 10 van 11 (2.354 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help