Re: Bouwen Sims 4 niet alles te zien

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Bouwen Sims 4 niet alles te zien

[ Bewerkt ]
★ Novice

Sims 4:

 

Als ik op bouwen klikken ontbreken er allerlei voorwerpen, zo ontbreekt er bijvoorbeeld verf.

iemand enig idee hoe ik alles weer te zien krijg? 😅

Bericht 1 van 8 (430 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bouwen Sims 4 niet alles te zien

[ Bewerkt ]
★★★★★ Expert


Dit onderwerp zal beter thuishoren bij de technische problemen over De Sims 4.

Start met het doen van de basisstappen, @x-Kersje-x. Waaronder alle aangepaste inhoud (ook wel modificaties genoemd) verwijderen en De Sims 4 repareren via de Origin cliënt.

Groetjes.


Bericht 2 van 8 (407 Weergaven)

Re: Bouwen Sims 4 niet alles te zien

Community Manager (retired)

Hey @x-Kersje-x ,

 

Ik heb hem even verplaatst naar het Sims 4 gedeelte. 

 

Zou je de goede suggestie van @RealSimmor0 kunnen proberen om te zien of dit mogelijk te maken heeft met custom content?


Mocht je meer specifieke stappen nodig hebben over hoe je dit kunt doen laat het ons weten.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 3 van 8 (388 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bouwen Sims 4 niet alles te zien

[ Bewerkt ]
★ Novice

@EA_Neil @RealSimmor0 

Ik heb bij spel opties het aangepast maar ook origin cliënt gerepareerd maar beide heeft niet geholpen 😬

Bericht 4 van 8 (374 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bouwen Sims 4 niet alles te zien

Community Manager (retired)
@x-Kersje-x Hoe heb je de modificaties aangepast?

De beste manier is om de folder in zijn geheel even tijdelijk uit de mijn documenten te knippen zodat je het later weer terug kunt plakken om te zien welke het veroorzaakt.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 5 van 8 (371 Weergaven)

Re: Bouwen Sims 4 niet alles te zien

★ Novice

@EA_Neil 

Het is me gelukt door het spel te verwijderen en opnieuw te downloaden, geen idee waar het nu precies aan lag 😄

Bericht 6 van 8 (361 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bouwen Sims 4 niet alles te zien

Community Manager (retired)
@x-Kersje-x

Opnieuw installeren zal ook alles in de documenten map wissen (inclusief helaas vorige saves) dus het lijkt erop dat er iets in deze folder zat die dit inderdaad veroorzaakte en ik ben blij dat dit geholpen heeft!

Mocht je in de toekomst weer een herinstallatie moeten doen maar je wilt graag jouw families veilig stellen kun je dit zo doen.

1. Ga naar mijn documenten/Electronic Arts/De Sims 4/
2. Kopieer de 'Saves' folder and plaats deze op je desktop
3. Herinstalleer het spel
4. Als hij eenmaal klaar is, start het spel op. Eenmaal opgestart sluit deze weer af.
5. Ga naar mijn Documenten/Electronic Arts/De Sims 4/
6. Pak de 'Saves' folder van jouw desktop en vervang die in De Sims 4 met de saves van jouw desktop
7. Start het spel weer op

Nu zullen al jouw families weer gelezen worden Standard smile

Veel speel plezier!

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 7 van 8 (337 Weergaven)

Re: Bouwen Sims 4 niet alles te zien

★★★★★ Expert
Dan had je dus niet de basistappen gedaan, @x-Kersje-x. Met de reparatie van De Sims 4 was je sneller klaar geweest.
Je gebruikte waarschijnlijk aangepaste inhoud. Deze geven meestal problemen, zeker nadat een update en/of aanvullende inhoud is geïnstalleerd en zullen mee opgeslagen bij je spelvoortgang. Je zal deze handmatig daarna moeten bijwerken, 1 voor 1 uitzoeken voor mogelijke boosdoeners. Bij problemen tijdens het gebruik ervan, raadpleeg de meestal bijgevoegde documentatie of contact opnemen met hun maker.

Tevens kan je ook de map genaamd "Tray" veiligstellen. Heb je bepaalde instellingen aangepast, dan kan je ook het bestand "Options.ini" meenemen. De rest van de bestanden zijn niet benodigd.

Groetjes.
Bericht 8 van 8 (323 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help