Blijf Thuis, Speel Samen

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Blijf Thuis, Speel Samen

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team
Stay & Play NL.jpg

 

Sul sul, Simmers!

 

We hebben een klein, magisch en zonnig kado voor drie van jullie!

 

  • 1x De Sims 4 Klein Wonen* PC/Mac code
  • 1x De Sims 4 Magisch Rijk* PC/Mac code
  • 1x De Sims 4 Seizoenen* PC/Mac code

Klik op de onderstaande spoiler voor de pack die je wilt en beantwoord de vraag die daar te zien is. De eerste speler die de juiste reactie op een van de vragen geeft, krijgt een code. Je moet voor 7 april reageren. Geef 1 reactie op 1 vraag en zorg ervoor dat je aangeeft op welke pack je reageert. Je mag jouw bericht niet bewerken, wanneer je dit doet wordt je gediskwalificeerd.

 

Je kunt op meerdere vragen een antwoord geven, maar je kunt maar 1 code winnen. Als je de eerste bent die meerdere vragen juist heeft beantwoord, dan telt alleen jouw eerste goede antwoord!

De Sims 4 Seizoenen*

 

Spoiler
Hoeveel stoelen zijn er in dit plaatje?
Sims 4

 

De Sims 4  Magisch Rijk*

 

Spoiler
Hoeveel borden zijn er in dit plaatje?
De Sims 4

 

De Sims 4 Klein Wonen*

 

Spoiler
Hoeveel boeken zijn er in dit plaatje?
De Sims 4

 

 

*Vereist De Sims 4 (apart verkocht) en alle game updates om te kunnen spelen.

Wanneer de je de eerste bent die het juiste antwoord geeft op een van de vragen, zullen wij jou binnen 24h een DM versturen.


Was je niet een van de gelukkigen? Geen probleem, de volgende giveaway is morgen (2 april) om 18:00 UTC op https://forums.thesims.com/nl_NL/

Blijf Thuis. Speel Samen.

 

 

PS: We weten dat sommige van jullie op een console spelen en we zijn jullie niet vergeten! Op het moment kunnen we alleen PC/Mac codes weggeven, maar we proberen in de toekomst wat codes voor consoles te krijgen.

Jason.png
Bericht 1 van 9 (899 Weergaven)

Re: Blijf Thuis, Speel Samen

EA SPORTS FC Team

Niemand die een poging wilt wagen of misschien een code wilt krijgen voor een vriend of vriendin?

Jason.png
Bericht 2 van 9 (861 Weergaven)

Re: Blijf Thuis, Speel Samen

★ Apprentice

Ik ga het hier ook gewoon proberen en een poging wagen ;-)

 

In klein wonen tel ik 46 boeken.

 

Groetjes, Elize

Bericht 3 van 9 (845 Weergaven)

Re: Blijf Thuis, Speel Samen

★★★ Newbie

ik tel 21 borden voor magisch rijk

Bericht 4 van 9 (827 Weergaven)
0 Kudos

Re: Blijf Thuis, Speel Samen

EA SPORTS FC Team

Helaas klopt dat niet @MaartjeJanssens.

 

We hebben nog codes die we weggeven voor Magisch Rijk en voor Seizoenen, wie durft de uitdaging aan?

Jason.png
Bericht 5 van 9 (761 Weergaven)
0 Kudos

Re: Blijf Thuis, Speel Samen

★★ Novice

Is dit dezelfde wedstrijd als op het Nederlandstalig forum. Ik heb daar al een gok gewaagd voor precies dezelfde vragen maar nog geen antwoord of het juist is. Moet ik hier nog eens hetzelfde antwoord posten?

Bericht 6 van 9 (748 Weergaven)
0 Kudos

Re: Blijf Thuis, Speel Samen

★ Guide

@Simsspeler175 ik ga ervan uit dat dit dezelfde wedstrijd is als op het forum. Waarschijnlijk moeten we wachten tot 7 april omdat spelers tot die datum kunnen reageren. 

Bericht 7 van 9 (738 Weergaven)

Re: Blijf Thuis, Speel Samen

★ Guide

Magisch rijk: 24 borden. 

 

Bericht 8 van 9 (701 Weergaven)
0 Kudos

Re: Blijf Thuis, Speel Samen

[ Bewerkt ]
★ Guide

Dank je wel @Simsspeler175 voor de DM met de tip om het hier ook eens te proberen. Ik lees zojuist een berichtje dat ik het pakket ook gewonnen heb. Super, bedankt EA.

 

Seizoenen is nog niet doorgehaald in de beginpost dus misschien valt daar ook nog een exemplaar van te winnen (zowel Klein Wonen als Magisch Rijk zijn inmiddels 2x gewonnen/weggegeven, in dit topic en op het andere officiële forum). Ik weet het niet zeker maar spelers kunnen allicht een gokje wagen. Je moet wel snel zijn want de deadline om te reageren is 7 april. 

 

Bericht 9 van 9 (669 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help