Blauw flikkerend beeld huishouden selecteren

door Albertinez84
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Blauw flikkerend beeld huishouden selecteren

★★★ Newbie

Zijn er meer mensen met dit probleem? Hopelijk is er iemand die weet hoe ik het moet verhelpen. 
Vandaag heb ik mijn spel geüpdatet. Sindsdien als ik een huishouden wil openen geeft dit bij alle huizen met een huishouden

een blauw flikkerend beeld. In het vakje is niet meer te zien uit welke personen een huishouden bestaat. Wanneer het me lukt om 

het huis te selecteren is er geen sim te bekennen in het huis. Ik heb het spel gerepareerd, alle mods verwijderd, de cache gewist en nog lukt het mij 

niet om het probleem op te lossen. 

Bericht 1 van 2 (152 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Blauw flikkerend beeld huishouden selecteren

[ Bewerkt ]
★★★★★ Expert


Hallo @Albertinez84,
  • Begin met De Sims 4 ontdoen van alle aangepaste inhoud (modificaties), als je dat nog niet hebt gedaan.
  • Zorg dat de Origin cliënt en alle spellen van Origin helemaal zijn afgesloten.
  • Map van De Sims 4 in je Documenten\Electronic Arts\ hernoemen. Als je hier nog andere mappen met dezelfde naam tegenkomt, dan dien je deze ook te hernoemen of te verplaatsen van deze locatie.
  • De cache van de Origin cliënt leegmaken
  • Repareer De Sims 4 via de Origin cliënt.
  • Hierna toch even controleren of De Sims 4 ook is bijgewerkt.
  • Vervolgens De Sims 4 schoon starten.
  • Met een nieuwe of standaard gekozen Sim / huishouden, gaan testen of je probleem is verholpen.

Controleer of je computer voldoet aan de gevraagde systeemeisen van De Sims 4 (basisspel, normale (64-bits) versie).

Overige en onnodige openstaande software volledig afsluiten, want mogelijk hinderen / blokkeren die de goede werking van beide programma's. Dus ook je beveiligingssoftware en programma's die gebruikmaken van lagen.
Start De Sims 4 via de Origin cliënt. Net als elk ander spel van Origin.
Wijzig de instellingen van Gebruikersaccountbeheer, gebruik een bekabelde internetverbinding en start de Origin cliënt als een Administrator.

De laatste versie van de Origin cliënt downloaden en installeren. Je dient alle huidige versies ervan te verwijderen. Dus ook technische previews, die daaronder vallen.

Nagaan of de stuurprogramma's van je computer eerst nog moeten worden bijgewerkt. Begin met die van de videokaart. Na een installatie de computer opnieuw starten. De stuurprogramma's voor NVidia, Intel, ATI / AMD.
Zorg dat alle nog beschikbare updates voor Windows 10 zijn gedownload en geïnstalleerd. Denk ook aan de optionele updates. Hierna zal je de computer opnieuw moeten starten. Mogelijk dien je deze stappen nog een aantal keren herhalen.

  • Heeft je computer soms meerdere videokaarten, dan dien je de betere videokaart te selecteren, voor het draaien van spellen en niet de basis of ingebouwde videokaart, die vaak ongeschikt zijn voor het draaien van spellen. Je kan dit terugvinden in de bijgeleverde (online) documentatie.
  • Verlaag de beeldschermresolutie naar 1024×768 toe.
  • De grafische opties binnen De Sims 4 wijzigen.
  • Lukt het om De Sims 4 in de venstermodus te starten?
  • Windows eens schoon opstarten.
  • De Origin in-game uitschakelen.
  • Maar 1 monitor te gebruiken. Je dient overige en onnodige apparaten hebben uitgeschakeld en losgemaakt.
  • Start De Sims 4 in de laptopmodus.
  • Als je soms de hardware van je computer hebt overgeklokt, dan zal je de standaardwaarden van de hardwarefabrikanten terugzetten.
  • Een schone installatie van je (videokaart) stuurprogramma's doen. Instructies voor een schone installatie voor de (videokaart) stuurprogramma's van NVidia of ATI / AMD.

Zorg dat de Origin cliënt, de spellen van Origin en hun gegevens lokaal worden opgeslagen.

Bij nog problemen, dan graag je DxDiag informatie vermelden, opslaan in een tekstbestand (DxDiag64.txt als voorbeeld) en deze weer als een bijlage toevoegen bij je reactie.


Groetjes.


Bericht 2 van 2 (138 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help