Re: Betaalde uitbreiding niet beschikbaar

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Betaalde uitbreiding niet beschikbaar

★★ Novice

Hallo,

 

Mijn partner heeft een aantal uitbreidingen gekocht. De eerste ging goed, blak daarna deed ze een tweede betaling. De bestelling is wel betaald maar ze kan 'm niet downloaden. We hebben al geprobeerd de computer en Origin opnieuw op te starten maar het werkt niet.

 

Aangezien ik geen directe mail kan sturen ga ik geen screenshots van de betaling ter bewijs op een openbaar forum zetten. Indien deze nodig zijn kan ik ze prive aanleveren bij een EA medewerker.

 

Zie antwoord graag tegemoet.

Bericht 1 van 11 (378 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Betaalde uitbreiding niet beschikbaar

★★ Novice

Het heeft bijna 5 dagen geduurd, gisteren kreeg ik een mailtje dat het voltooid was. 

bedankt voor de hulp.

In thread bekijken

Bericht 8 van 11 (308 Weergaven)

Alle reacties

Re: Betaalde uitbreiding niet beschikbaar

Community Manager (retired)

Hey @RianSioe ,

 

Bedankt voor het berichtje! Als je kijkt op jouw account op www.origin.com of www.ea.com staat de betaling dan op afgerond of nog op in behandeling in de bestelgeschiedenis?

 

Bestelgeschiedenis.png

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 11 (380 Weergaven)

Re: Betaalde uitbreiding niet beschikbaar

★★★★★ Expert
Het verwerken van aankopen gedaan via Origin kan tot wel 36 uren duren, @RianSioe. Rustig afwachten.
Waarom stelt diegene wat het probleem of een vraag heeft, dezen dan niet hier?

Mocht er problemen zijn met het kopen, dan de gegevens nog eens goed controleren en (later) opnieuw proberen. Een andere betalingsmethode gebruiken.
Zorg dat je verbonden bent met het internet en de Origin cliënt niet gehinderd wordt door andere software, die niet benodigd zijn op dit moment. Gebruik een bekabelde internetverbinding.
Controleer dat je bent aangemeld met de juiste Origin / EA account, daarop wordt de aankoop automatisch geactiveerd.
Om aanvullende inhoud te kunnen gebruiken, is het basisspel vereist op dezelfde Origin / EA account.
Zorg dat alle filters in de spelbibliotheek van de Origin cliënt zijn gewist.
Herstart de Origin cliënt eens. Je volledig afmelden, een paar minuten wachten en opnieuw aanmelden met de juiste Origin / EA account.
Tevens kan je ook de cache van Origin cliënt leegmaken: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games
Kinderaccounts hebben geen toegang tot de online functies, waaronder ook het kopen via Origin, De Sims 4 Galerij, spelfuncties voor meerdere spelers gebruiken en aanmelden op de websites van EA onder vallen.
Staan deze aankopen ook je Bestelgeschiedenis vermeld dan?: https://myaccount.ea.com/cp-ui/orderhistory/index

Als de aanvullende inhoud was gekocht bij een andere winkel dan Origin, kan de duur van de verwerking van je aankoop verschillen en zal je ook hiermee contact moeten gaan opnemen.

Mocht je een probleem of vragen hebben over jouw Origin / EA account, dan zal je contact opnemen met de helpdesk.


Systeemeisen en laatste versie van de Origin cliënt kan je hier vinden: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download

Groetjes.
Bericht 3 van 11 (378 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Betaalde uitbreiding niet beschikbaar

[ Bewerkt ]
Champion

@RianSioe Je kunt eventueel contact opnemen met een medewerker via de chat van Facebook https://www.facebook.com/EAHelpHub

Zeker als je na 36 uur nog steeds niets hebt kunnen downloaden. Houd er alsjeblieft ook rekening mee dat er op dit moment een demoversie/proefversie van het uitbreidingspakket 'Aan het Werk' 'Stedelijk Leven' gedownload en gespeeld kan worden en dat daardoor de servers redelijk zwaar belast kunnen zijn. Daarnaast kan het gebeuren dat je in het startscherm de mededeling krijgt dat je een aantal al eerder aangeschafte pakketten niet kan spelen. Als je zo'n bericht ziet is het advies om je spel af te sluiten (zonder op te slaan) en opnieuw te starten. Daarmee verdwijnt deze mededeling en kan je gewoon verder spelen.

Hopelijk kan je met deze informatie even uit de voeten.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 11 (369 Weergaven)

Re: Betaalde uitbreiding niet beschikbaar

★★ Novice

Hi Neil, bedankt voor je snelle reactie. 

de betaling staat nog in behandeling maar wel al afgeschreven van mijn rekening. 

wat kan ik nu het beste doen?

Bericht 5 van 11 (358 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Betaalde uitbreiding niet beschikbaar

★★★★★ Expert
Als je deze via Origin had gekocht, dan kan het verwerken hiervan tot wel 36 uren duren, @RianSioe. Rustig wachten dus.

Groetjes.
Bericht 6 van 11 (342 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Betaalde uitbreiding niet beschikbaar

Community Manager (retired)
Hey @RianSioe,

Is deze reeds voltooit of staat hij na deze dagen nog steeds op 'in behandeling'?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 7 van 11 (315 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Betaalde uitbreiding niet beschikbaar

★★ Novice

Het heeft bijna 5 dagen geduurd, gisteren kreeg ik een mailtje dat het voltooid was. 

bedankt voor de hulp.

Bericht 8 van 11 (309 Weergaven)

Re: Betaalde uitbreiding niet beschikbaar

Champion

@RianSioe Dat heeft zeker lang geduurd maar gelukkig kan je nu weer aan de slag!

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 9 van 11 (305 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Betaalde uitbreiding niet beschikbaar

Community Manager (retired)
@RianSioe,

Blij om te horen dat hij uiteindelijk doorgekomen is!

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 10 van 11 (298 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help