Re: Base Game careers don't work.

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Base Game careers don't work.

★★★ Newbie

After the last patch update i've noticed my sims can't go to work anymore, they don’t do it automatically anymore and whenever i click on "go to work" they just don't. i've noticed this with the babysitter and entertainer career, but the military career does work so i was thinking it maybe is only a problem with basegame careers. how can i fix this? 

Bericht 1 van 3 (165 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Base Game careers don't work.

★★★★★ Expert
Welkom op het Nederlandstalige forum, @holyjenni.

Met een andere Sim / huishouden proberen en anders, ervoor zorgen dat je de volledige basisstappen doet.

Groetjes.
Bericht 2 van 3 (159 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Base Game careers don't work.

Champion

@holyjenni When you would like to have an answer in English I will gladly refer you to the English language page of AHQ: https://answers.ea.com/t5/General-Discussion-Feedback/bd-p/the-sims-4-game-information-en?profile.la... However when you want to have an answer in Dutch please be so kind to rephrase you question.

 

Vertaling: Als je een antwoord in het Engels wilt hebben dan verwijs ik je graag door naar de Engelstalige pagina van AHQ. Echter, wanneer je een antwoord in het Nederlands wilt, zou je de vraag dan hier opnieuw willen stellen.

 

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 3 (144 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help