Re: Baddouche werkt niet

door OutlawLuna
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Baddouche werkt niet

★★★★★ Novice

Hoi!

Ik merk dat mijn Sims zich niet kunnen douchen in een combinatie bad/douche. Hun hygiëne gaat naar beneden en ook het tijdscirkeltje komt niet bij hun taak.

Bericht 1 van 12 (927 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Baddouche werkt niet

★★★★★ Expert
Is dit alleen met een bepaalde douche en bad combinatie, @OutlawLuna? Gebruik je anderen die niet komen met het basisspel of uitbreidingen?
Zou je de basisstappen eens kunnen doen, om te zien of het op dee manier al verholpen kan worden.
Heb je de laatste versie van De Sims 4 geïnstalleerd?

Groetjes.
Bericht 2 van 12 (925 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Baddouche werkt niet

Champion
@OutlawLuna Heb je de bad/douche vrijstaan? Als de ingang geblokkeerd is zullen je sims hun armen in de lucht gooien en weer hun eigen gang gaan. Misschien kan je een andere douche of een ander bad plaatsen?
Met wat meer informatie over de situatie kan je beter worden geholpen.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 12 (922 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Baddouche werkt niet

★★★★★ Novice

Hoi!

Ik heb het met meerdere baddouches. Ze douchen wel, maar duurt eindeloos en hun hygiëne gaat naar beneden.

Bericht 4 van 12 (912 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Baddouche werkt niet

Champion
@OutlawLuna Dat wordt dan lastig. Heb je handen wassen en tandenpoetsen al eens geprobeerd? Het kan ook zijn dat je de bad/douche nog moet schoonmaken of verbeteren. Met verbeteringen worden je sims schoner en blijven ze dat ook langer. Kijk ook eens op het Sims forum: https://forums.thesims.com/nl_NL/

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 12 (888 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Baddouche werkt niet

★★★★★ Expert
Mocht je soms aangepaste inhoud ("modificaties") gebruiken, @OutlawLuna, dan dien je deze eens te verwijderen.

Heb je de basisstappen gedaan?:
De Sims 4 map in je Documenten\Electronic Arts\" een andere naam geven.
Vervolgens de cache van de Origin cliënt leegmaken. Bekijk hiervoor het helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games
De Sims 4 repareren via de Origin cliënt, rechtsklik op het spel en de optie "Repareren" kiezen.


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 6 van 12 (880 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Baddouche werkt niet

Champion
@OutlawLuna Ik heb nog een vraag: Heb je de game update van 12 december geïnstalleerd? Zo niet dan raad ik je aan dat alsnog te doen. Het kan zijn dat we iets anders over het hoofd hebben gezien. In die update worden namelijk ook een aantal problemen en bugs opgelost.
Als je tijd hebt laat het even weten.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 12 (864 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Baddouche werkt niet

★★★★★ Novice

@Trismagistos Hoe kan ik zien of die geïnstalleerd is? En waar installeer ik die mocht dat niet zo zijn?

Bericht 8 van 12 (860 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Baddouche werkt niet

Champion
@OutlawLuna Als je in het hoofdmenu bent zie je onderin een versienummer de update zit hierin verwerkt. het nummer dat je zoekt staat hierbij : PC: 1.59.73.1020 / Mac: 1.59.73.1220. Heb je een lager nummer dan kan je via het Origin updaten. Dit doe je door op het spel te klikken en via de instellingen te kiezen voor updaten.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 9 van 12 (856 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Baddouche werkt niet

★★★★★ Novice

Dit is inderdaad de versie die ik heb. Ik zal nu nog eens de baddouche proberen. Er zitten namelijk nog meer bugs in die ik ondertussen gevonden heb. Maar ik denk dat dit wel eens aan mijn pc zou kunnen liggen.

Bericht 10 van 12 (849 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help