Re: Accessoirespakket gekocht maar er staat nogsteeds 5,-

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Accessoirespakket gekocht maar er staat nogsteeds 5,-

★★★ Newbie

ik heb dus de accessoirpakket klein wonen gekocht. Ik wil het downloaden maar ik kan het letterlijk opnieuw kopen. Dus mijn 5,- is weg voor een pakket die ik zotezien niet heb gekregen.
( er is iets misgegaan denk ik )

Bericht 1 van 6 (320 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Accessoirespakket gekocht maar er staat nogsteeds 5,-

★★★★★ Expert
Het kan tot wel 36 uren duren voordat je aankoop / bestelling via Origin is verwerkt, @Seher58. De gebruikte betalingsmethode en de online drukte komen daar nog eens bij.
Om aanvullende inhoud te kunnen gebruiken, dien je het basisspel op dezelfde Origin / EA account te hebben, waar deze dan onder zichtbaar is.
Zorg dus dat je met de juiste Origin / EA account bent aangemeld, voordat je een aankoop / bestelling gaat doen.
De Origin cliënt zal aangeven dat er iets klaar staat om te gaan downloaden. Mogelijk dien je de Origin cliënt eens opnieuw te starten. Zo nodig de cache van de Origin cliënt leegmaken.
Staat de aankoop / bestelling bij je Bestelgeschiedenis?: https://myaccount.ea.com/cp-ui/orderhistory/index
Met een kinderaccount heb je geen toegang tot de online functies, kan je dus ook niet kopen via Origin. Je zal in een winkel het product moeten kopen en daarna de productcode verzilveren / activeren / registreren op jouw Origin / EA account.
Zorg dat je bent verbonden met het internet en de Origin cliënt ongehinderde internettoegang heeft. Bij voorkeur dien je een bekabelde internetverbinding gebruiken.
Bij problemen met de aankoop / bestelling, als het verzilveren / activeren / registreren van productcodes, die is gekocht bij een andere winkel dan Origin, zal je contact moeten gaan opnemen met deze winkel.

Groetjes.
Bericht 2 van 6 (303 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Accessoirespakket gekocht maar er staat nogsteeds 5,-

★★★ Newbie

Yess dankuwel, ik heb gekeken er staat in behandeling. Ik wist het niet.

nogmaals bedankt Standard smile

Bericht 3 van 6 (294 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Accessoirespakket gekocht maar er staat nogsteeds 5,-

★★ Novice

ik heb dit probleem ook maar dan bij de uitbreiding sneeuwpret, er staan 3x dat mijn betaling in behandeling is maar het geld i maar 1x afgeschreven van mijn bank..

Bericht 4 van 6 (288 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Accessoirespakket gekocht maar er staat nogsteeds 5,-

★★★ Newbie

dan moeten we max 36 uur afwachten Frown 

hopelijk dat het gaat lukken

Bericht 5 van 6 (268 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Accessoirespakket gekocht maar er staat nogsteeds 5,-

★★ Novice
@Seher58 ik hoop het ook, had echt zin om met mijn uitbreidin te gaan spelen
Bericht 6 van 6 (266 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help