Aangekochte product staat niet meer in mijn bibliotheek

door qvm2007
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Aangekochte product staat niet meer in mijn bibliotheek

★★★ Newbie

Beste

 

Ik had laatst de Sims 4 CD-Rom versie gekocht met de product code erbij.

 

Ik wouw vandaag mijn Sims 4 opstarten, toen deze opeens liet zien dat ik het spel niet had.

 

Dat vind ik natuurlijk heel vreemd aangezien ik de product code al heb gebruikt.

 

Iemand die mij hiermee kan helpen?

Bericht 1 van 6 (333 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Aangekochte product staat niet meer in mijn bibliotheek

Champion

@qvm2007 Maak je gebruik van het juiste Origin account of zijn er meer accounts actief op jouw computer? Heb je De Sims 4 tweedehands gekocht of van iemand overgenomen. Als je het niet in een winkel hebt gekocht dan bestaat de kans dat de verkoper de sleutel zelf al heeft gebruikt. Als je het spel in een winkel hebt gekocht dan zal je daar verhaal moeten halen. Een sleutel kan maar één keer worden gebruikt.

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 6 van 6 (297 Weergaven)

Alle reacties

Re: Aangekochte product staat niet meer in mijn bibliotheek

Champion

@qvm2007 Heb je Origin gedownload en geïnstalleerd? Of speel je met de EA Desktop versie of met Steam? Als je Origin hebt geïnstalleerd en de sleutel die op de Sims 4 doos staat invoert welke melding krijg je dan? Is het Origin/ Electronic Arts account dat je gebruikt voor deze vraag hetzelfde als waarmee je De Sims 4 hebt geregistreerd en zou je dat eens willen controleren? 

Plaats hier alsjeblieft geen inlog of account gegevens. 

Als je na controle nog steeds niet kunt spelen, laat het dan even weten. 

 

Hartelijke groet.

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 6 (329 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Aangekochte product staat niet meer in mijn bibliotheek

★★★ Newbie
@Trismagistos Beste
ik heb Origin al geïnstalleerd en als ik de code ingeef krijg ik de melding dat dit al geïnstalleerd is
Met vriendelijke groeten
Bericht 3 van 6 (324 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Aangekochte product staat niet meer in mijn bibliotheek

Champion

@qvm2007 Als je Origin start en je kijkt in de spelbibliotheek, zie je dan De Sims 4 staan en heb je al geprobeerd daarop te klikken om het spel te starten. Via Origin of EA Desktop zou je jhet spel gewoon moeten kunnen starten. Daarvoor heb je de CD of DVD rom niet meer nodig. Het spel staat dan namelijk  al op je harddisk.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 6 (305 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Aangekochte product staat niet meer in mijn bibliotheek

★★★ Newbie
@Trismagistos ik heb dat al geprobeerd maar de sims 4 staat niet in spelbibliotheek
Bericht 5 van 6 (302 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Aangekochte product staat niet meer in mijn bibliotheek

Champion

@qvm2007 Maak je gebruik van het juiste Origin account of zijn er meer accounts actief op jouw computer? Heb je De Sims 4 tweedehands gekocht of van iemand overgenomen. Als je het niet in een winkel hebt gekocht dan bestaat de kans dat de verkoper de sleutel zelf al heeft gebruikt. Als je het spel in een winkel hebt gekocht dan zal je daar verhaal moeten halen. Een sleutel kan maar één keer worden gebruikt.

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 6 (298 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help