Re: command en conquer 3 tiberium wars

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

command en conquer 3 tiberium wars

★★ Novice

Het spel wil niet starten. Krijg geen foutmelding.

Maakt niet uit of ik start vanuit mijn gamebibliotheek of via de snelkoppeling op mijn bureaublad.

Niets terug te vinden in de event log van Windows.

opnieuw installeren lost het ook niet op.

admin mode of compatabiliteitsmodus maakt ook allemaal niets uit.

 

Windows 10 64 bit. 

 

c&c 3 is onderdeel van het totale pakket wat ik heb gekocht bij Origin.

 

Iemand een idee?

Bericht 1 van 12 (907 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: command en conquer 3 tiberium wars

Community Manager
@BuLLeTRW, hmm, dan denk ik inderdaad dat er misschien iets is misgegaan met het samenvoegen van je EA accounts. Frown Het beste wat je dan inderdaad kunt doen is onze klantenservice contacteren. De Nederlandstalige chat is beschikbaar van ma t/m vr, van 10:00 - 19:00. Ook is er een Nederlandstalige email.

Ik raad persoonlijk aan om de chat te proberen, dit is een directe link: https://bit.ly/EAChatNL. Als je de chat opstart, vermeld dan even dat het gaat om een waarschijnlijk verkeerd gelopen account merge en dat je problemen ervaart met dit spel alleen.

Succes!
EA_LeeuwAHQ

In thread bekijken

Bericht 9 van 12 (798 Weergaven)

Alle reacties

Re: command en conquer 3 tiberium wars

★★★★★ Expert
Doe de basisstappen en daarna de aanvullende stappen, @BuLLeTRW.
Test met een andere computer.

Groetjes.
Bericht 2 van 12 (888 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: command en conquer 3 tiberium wars

★★ Novice

Dat was/is een hele goede tip.

 

Blijkt dat als mijn zoon met zijn account inlogt het spel wel start. En als hij weer uitlogt en ik inlog weer niet.

Lijkt een account probleem?

 

Heb Red Alert 2 even geïnstalleerd. Deze doet het wel op mijn account.

 

Ik zie alle spellen van c&c wel netjes in me gamebibliotheek staan. En van daar uit installeer ik ze ook op me pc.

Ik snap het niet.

 

 

Bericht 3 van 12 (874 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: command en conquer 3 tiberium wars

★★ Novice

Ik heb als test nog een aantal C&C spellen geinstalleerd.

 

c&c 4 - werkt

c&c Generals - werkt

Red Alert 3 - werkt niet. Zelfde probleem als Tiberium Wars. Klik vanuit origin app op start, knopje is een paar seconde wazig en komt weer terug en kun je er weer op klikken. Verder niks.

 

Dit ter aanvulling

Bericht 4 van 12 (864 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: command en conquer 3 tiberium wars

★★★★★ Expert
Trouwens, deze spelserie heeft hier een eigen forumtak: https://answers.ea.com/t5/Command-Conquer-Games/bd-p/command-and-conquer-rivals-technical-nl


Spel die zijn uitgebracht voor Windows XP, zullen deze wellicht daarop wel draaien, @BuLLeTRW.

Als je deze spellen niet hebt gekocht met jouw EA / Origin account, dan kan je ze ook niet spelen.
Nagaan dat je wel bent aangemeld met de juiste EA / Origin account. Bij voorkeur en indien mogelijk, jouw volledige e-mail adres gebruiken bij het aanmelden, die je overneemt met de "Kopiëren" en "Plakken" functies.

Als deze beschikbaar gesteld worden met een extra en betaald abonnement, dan dient je ervoor te zorgen dat deze nog actief is.

Je dient de basisstappen en aanvullende stappen hebben gedaan.
Test ook eens met andere computer.

Als je van mening bent dat er problemen zijn met jouw EA / Origin account, dan dien je zelf contact opnemen met de helpdesk.
Persoonlijke zaken betreft jouw worden niet afgehandeld worden via het forum.


Groetjes.
Bericht 5 van 12 (841 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: command en conquer 3 tiberium wars

Community Manager
Hey @BuLLeTRW,

Wat vervelend.

Dit klinkt inderdaad als een account probleem.

Even een vraagje; heb je geprobeerd om met je eigen account op een andere computer het spel te spelen? Zo ja, werkt dit wel? Of heeft je zoon ook hetzelfde spel op zijn eigen account aangeschaft en getest, bedoel je dat?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 6 van 12 (835 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: command en conquer 3 tiberium wars

★★ Novice

@EA_Leeuw 

 

Zojuist geprobeerd op de pc van mijn zoon. Ook daar, onder mijn account, start het spel niet.

Conclusie is dat het toch in mijn account moet zitten.

 

Nu is het zo dat in 2020 een ander account van mij is samengevoegd met mijn huidig account. Dat heeft Origin/EA destijds voor me geregeld.

Ik denk toch dat daar iets is mis gegaan. Ik heb C&C al een hele tijd niet gespeeld.

Wat ik nog wel weet is dat ik toen problemen had met C&C generals (mijn favoriet) en die werkt nu prima.

 

Ik weet niet of jij hierin iets kan betekenen, ander ga ik contact opnemen de service afdeling. Hopelijk dat zij dit kunnen oplossen.

 

In ieder geval bedankt voor het reageren en mee denken.

 

 

Bericht 7 van 12 (815 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: command en conquer 3 tiberium wars

★★★★★ Expert
Dan zal je contact opnemen met de helpdesk, aangezien persoonlijke zaken betreft jouw EA / Origin account niet afgehandeld worden via het forum, @BuLLeTRW.
Had je een bepaald deel van deze spellen gekocht met de ene EA / Origin account en de andere deel gekocht met een andere EA / Origin account?
Ze hebben de risico's genoemd, toen je deze meerdere EA / Origin accounts hebt laten samenvoegen.

Groetjes.
Bericht 8 van 12 (808 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: command en conquer 3 tiberium wars

Community Manager
@BuLLeTRW, hmm, dan denk ik inderdaad dat er misschien iets is misgegaan met het samenvoegen van je EA accounts. Frown Het beste wat je dan inderdaad kunt doen is onze klantenservice contacteren. De Nederlandstalige chat is beschikbaar van ma t/m vr, van 10:00 - 19:00. Ook is er een Nederlandstalige email.

Ik raad persoonlijk aan om de chat te proberen, dit is een directe link: https://bit.ly/EAChatNL. Als je de chat opstart, vermeld dan even dat het gaat om een waarschijnlijk verkeerd gelopen account merge en dat je problemen ervaart met dit spel alleen.

Succes!
EA_LeeuwAHQ
Bericht 9 van 12 (799 Weergaven)

Re: command en conquer 3 tiberium wars

★★ Novice

@RealSimmor0 

 

Ik ga contact opnemen met de helpdesk.

Ik heb alle C&C spellen in 1 pakket gekocht met 1 account. Maar we vermoeden dat er met het samenvoegen van 2 account iets is mis gegaan.

 

Ik heb er vertrouwen in dat dit wel goed komt.

Met het samenvoegen hebben ze me destijds ook goed geholpen.

 

Bedankt voor het meedenken

Bericht 10 van 12 (784 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help