Re: Ik win, maar verlies punten??

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Ik win, maar verlies punten??

★★★ Newbie

In enkele van mijn spellen, win ik, maar gaan er punten af? Is ondertussen al een keer of 10-15 gebeurd. Erg frustrerend!! 

Bericht 1 van 10 (2.345 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik win, maar verlies punten??

EA SPORTS FC Team

Hey @Fraeyke,

 

Dit kan komen door een desync, waardoor de verbinding met de server tijdens de wedstrijd verbroken wordt. Je kunt meestal de herhaling bekijken en zien dat de uiteindelijke score anders was dan je in-game zag. 

 

Komt dit vaak voor?

Jason.png
Bericht 2 van 10 (2.330 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik win, maar verlies punten??

★★★ Newbie

Dag Jason,

 

vandaag zelfs bij 2 of 3 van m’n laatste 4 spelletjes!

heb net de herhalingen gezien, en ik win, maar in het overzicht blijft “nederlaag” staan, en zijn de punten eraf getrokken...

het is omdat het nu meermaals op 1 dag is dat ik het toch eens kom melden. Al de vorige keren was dit een paar afzonderlijke keren, en vindt ik het de moeite niet om het te melden.

heb het ook maar 1x andersom gehad, dat ik verloor, en toch punten bijkreeg...

vreemd toch??

Bericht 3 van 10 (2.326 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik win, maar verlies punten??

EA SPORTS FC Team

Dag @Fraeyke ,

 

Een desync gebeurt wanneer de verbinding niet helemaal in orde is. Speel je via wi-fi of via het mobiele netwerk?

Jason.png
Bericht 4 van 10 (2.320 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik win, maar verlies punten??

★★★ Newbie

Via WiFi, maar dat hapert inderdaad soms... 

Bericht 5 van 10 (2.318 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik win, maar verlies punten??

EA SPORTS FC Team

Okay dan is het beste idee om het wi-fi netwerk na te kijken en te verbeteren. 

 

Het wi-fi netwerk zendt meestal uit op 1 van de 15 kanalen die je hebt. Je kunt deze kanalen zelf aanpassen via de router of door contact op te nemen met jouw ISP. Het kan voorkomen dat er veel wi-fi netwerken in de buurt zijn die op hetzelfde kanaal uitzenden en dat er daarom storing is. 

 

Er zijn apps voor om te zien op welke kanalen jouw buren zitten en je kunt speedtest.net gebruiken om te zien welk kanaal de snelste downloadsnelheden geeft. 

 

Daarnaast kan het ook zo zijn dat je dikke muren hebt, een aquarium, bluetooth apparaten, draadloze telefoons, etc. die voor storing zorgen omdat ze op dezelfde frequentie uitzenden. Als het mogelijk is kan je proberen om deze apparaten tijdelijk uit te schakelen om te zien welke het probleem veroorzaken. 

Jason.png
Bericht 6 van 10 (2.316 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik win, maar verlies punten??

★★★ Newbie

Ik heb hetzelfde probleem, maar ik speel nu op 4G. Heb het de afgelopen 2 dagen voor gehad. Komt dit misschien omdat ik in het buitenland ben? Via 4G zou dit toch niet mogen gebeuren?

 

met vriendelijke groeten

Bericht 7 van 10 (2.145 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik win, maar verlies punten??

EA SPORTS FC Team
@Sensij11 Het zou kunnen, het hangt er vanaf met welke servers je verbinding maakt.

Alleen durf ik niet te zeggen hoe je dit kunt controleren, heb je toevallig hier een instelling van gezien?
Jason.png
Bericht 8 van 10 (2.138 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik win, maar verlies punten??

★★★ Newbie

Ik ben ondertussen terug thuis, maar blijf dit probleem hebben. Het is nu elke match!!! 

Bericht 9 van 10 (2.138 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Ik win, maar verlies punten??

EA SPORTS FC Team

@Sensij11 Kan je misschien de router eens een minuutje van het stroom af halen en wat dichter bij de router spelen om te zien of dat helpt?

Jason.png
Bericht 10 van 10 (2.131 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help