icon speler verkopen

door kiele1908
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

icon speler verkopen

★ Novice

Product: FIFA 19
Platform:Sony Playstation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? John1908stark
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Transfermarkt
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 4 oktober 2018
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 07:45
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 0% - 9%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? ?
Wat gebeurt er? ik wilde via de app mijn icon speler verkopen. Ik pas de prijs aan voor min 670k koop direct voor 700k. 5 min later zie ik dat hij is verkocht voor 106k? Als ik hem direct verkocht kreeg ik nog meer.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Min 670 k voor de icon speler keijgen

Product: FIFA 19
Platform:Sony Playstation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? John1908stark
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Transfermarkt
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 4 oktober 2018
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 07:45
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 0% - 9%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? ?
Wat gebeurt er? Wilde een icon speler verkopen via de app. ik pas de prijs aan van begin 670k koop direct voor 700k. Na 5 min kijk ik en zienik dat hij is verkocht voor 106k als ik hem direct verkocht kreeg ik nog meer. Heb 4 keer nagekeken naar de prijs toen ik hem verkocht daar licht het echt niet aan
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Min 670 k voor die icon speler krijgen

Bericht 1 van 11 (690 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: icon speler verkopen

EA SPORTS FC Team

Hey @kiele1908,

 

Het lastige hiervan is dat we dit niet voor je kunnen controleren en er verder niets aan kunnen doen. Het komt vaak genoeg voor dat iemand de per ongeluk verkeerde prijs gebruikt heeft op de markt of dat ze iets over het hoofd hebben gezien. 

 

Aangezien ik hier geen andere meldingen over heb gekregen (en er zijn miljoenen items op de markt) lijkt het mij niet een bug of algemeen probleem.

 

Mocht het vaker voorkomen of heb je een manier gevonden waarop dit altijd voorkomt, dan zie ik graag wat screenshots/videos van je Standard smile

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 11 (673 Weergaven)

Alle reacties

Re: icon speler verkopen

EA SPORTS FC Team

Hey @kiele1908,

 

Het lastige hiervan is dat we dit niet voor je kunnen controleren en er verder niets aan kunnen doen. Het komt vaak genoeg voor dat iemand de per ongeluk verkeerde prijs gebruikt heeft op de markt of dat ze iets over het hoofd hebben gezien. 

 

Aangezien ik hier geen andere meldingen over heb gekregen (en er zijn miljoenen items op de markt) lijkt het mij niet een bug of algemeen probleem.

 

Mocht het vaker voorkomen of heb je een manier gevonden waarop dit altijd voorkomt, dan zie ik graag wat screenshots/videos van je Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 11 (674 Weergaven)

Re: icon speler verkopen

★ Novice

Bedankt voor de reactie helaas zonde van de 500k en de 150 euro aan fifa punten. Ik snap het maar ik heb echt 3 keer nagekeken voordat ik de speler op de transferlijst heb gezet omdat ik hier bang voor was. 

Bericht 3 van 11 (668 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: icon speler verkopen

EA SPORTS FC Team

Helaas kunnen we er op dit moment niets meer aan doen Frown

 

Als er echt een bug is zullen we wat meer voorbeelden krijgen en kunnen we het verder onderzoeken.

Jason.png
Bericht 4 van 11 (664 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: icon speler verkopen

★ Novice

Oke helaas ze zullen vast komen. Want vind t erg apart dat als je hem op de transfermarkt zet hij begint bij 200k en ik 106k krijg. Iedergeval bedankt voor de reactie 

Bericht 5 van 11 (652 Weergaven)

Re: icon speler verkopen

★★ Novice
Dag Jason,

Ik heb zojuist een soortgelijke bug gemeld. Ik heb namelijk dit ook meegemaakt in de Companion App. Ik wilde 90.000 muntjes bieden op Sadio Mane, maar doordat een persoon een nieuw bod op hem had uitgebracht schoot het bedrag naar 239.000 muntjes. Ik vind dit verschrikkelijk en zou dan ook graag willen weten hoe dit kan gebeuren. Ook ben ik benieuwd naar de tegemoet komen van EA bij zulke gevallen. Ik vind het namelijk erg makkelijk om te zeggen dat het zomaar gaat om een verkeerde prijs. Dit doen wij namelijk niet voor de lol, het gaat hier om geen misselijke bedragen. Waar tijd en moeite voor in de game is gestoken, die wij allebei neem ik aan met veel plezier spelen.
Bericht 6 van 11 (628 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: icon speler verkopen

EA SPORTS FC Team

Dag @HVD14_OFFICIAL,

 

Waneer je op een speler biedt, krijg je altijd een melding te zien of je dat bedrag op de speler wilt bieden, waarna je moet bevestigen. Het kan gewoon zijn dat je dit niet goed hebt gelezen omdat je snel wilde bieden en een speler voor goedkoop op wilde pikken.

 

Als deze spelers een koop nu prijs heeft van meer dan 239 000 munten, dan is het een dure speler geweest. Vooral in de laatste secondes wordt er flink op geboden. Daarom stijgt de prijs erg snel in een korte periode. 

 

Ik kan hier geen tegemoetkoming voor geven. 

Jason.png
Bericht 7 van 11 (618 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: icon speler verkopen

★★ Novice

Dag Jason,

 

Allereerst bedankt voor uw reactie.

 

Ik begrijp dat ik wellicht de bevestiging heb gemist waarbij het bedrag wat op de speler geboden gaat worden vermeld staat. Echter is het een bug van het spel wanneer je 90.000 muntjes typt op de companion app, het bedrag naar het maximale bied bedrag schiet. Ik vind het dan ook erg gemakkelijk om te zeggen dat het gewoon een kwestie is van niet opletten. Het gaat hier om fifa coins waar velen uren gameplay en geld voor fifa punten in zit. Bovendien is het bedrag 239.000 aan munten zeker niet ingetikt maar dit stelt de app wel voor wanneer er geboden wordt. Wanneer je 90.000 wil gaan bieden ga je er vanuit dat de app dit doet, maar niet dat hij het bedrag bijna verdriedubbelt. Ik vind het dan ook onacceptabel dat hier zo lax mee wordt om gegaan en er geen enkele compensatie wordt geboden door een bedrijf als EA Sports. Waarvan ik aanneem dat zij het beste over hebben voor haar consument. Bovendien hoef je me geen korte uitleg te geven hoe het markt mechanisme werkt, ik begrijp dat jij als community manager dit erg goed weet, maar ik zou graag geholpen worden met dit probleem.

 

Ik hoor dan ook graag van u, een simpele reactie zoals deze vind ik dan ook wat kort door de bocht. 

Bericht 8 van 11 (607 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: icon speler verkopen

★ Novice

Beste 

Je hebt gelijk, helaas denk ik dat ze er niks aan kunnen doen. De kans is klein dat ze je tegoemoet gaan komen. Ik ben helaas ook 500k misgelopen daar baal ik nu nog steeds van.ik weet ook 100% zeker dat ik dat niet had ingevoerd. 

Bericht 9 van 11 (600 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: icon speler verkopen

★★★★★ Apprentice

Het lastige is dat EA bijna altijd aangeeft dat ze het niet kunnen controleren. Daarmee trek je altijd aan de kortste eind en zoals eerder werd gezegd beetje kort door de bocht..

 

dit is trouwens geen sneer naar EA Jason. Ik snap dat hij het met de middelen moet doen die EA hem aanbied. Maar hoe EA met klachten om gaat kan totaal niet.

Bericht 10 van 11 (558 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help