Re: icon speler verkopen

door PK-1990
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: icon speler verkopen

★★★ Novice

Beste EA_Jason

 

Ik heb afgelopen weekend voor 99,95 aan 12000 FIFA points gekocht en 6 x jumbo rare players packs (2000 FP) gekocht.

 

Een van pulls die ik had was 91 Hazard, daar was ik erg blij mee want normaal gezien krijg ik echt alleen maar troep.

Deze probeerde ik zojuist te verkopen voor 150K start prijs, 155K koop nu. Aangezien 155K volges futbin.com zijn gemiddelde "koop nu" prijs is. Op de een of andere manier lukt dit mij niet en voer ik weer dezelfde prijzen in, 150000 start, 155000 koop nu. En terwijl ik klik op "list item" zie ik opeens de prijzen verschieten naar de prijzen op onderstaande foto. Dit was geen fout aan mijn kant maar bij de web-app.

Ik speel al jaren FUT, steek er heel veel tijd in en heb alleen dit jaar al 300-500 euros in het spel gestoken (kunnen jullie controleren). Graag zou ik mijn Hazard terug krijgen OF een nieuwe ter vervanging krijgen die ik dan kan verkopen OF de marktwaarde (155000 coins) ontvangen (uiteraard mogen jullie dan de 19500 coins van verkoop mijn account afhalen).

Aangezien dit een fout is geweest door de web-app zou ik graag te horen krijgen hoe jullie dit gaan oplossen, niks doen is geen optie.

Bericht 11 van 11 (156 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help