geen beloning van 1000 bij combined arms

door erwindebest2
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

geen beloning van 1000 bij combined arms

★★ Newbie

Product: Battlefield V
Platform:PC
Wat is het model van jouw systeem? PC
Wat is het AMD- of Nvidia Modelnummer van jouw videokaart? Nvividia 1060 GTX 6GB
Voer de grote van het geheugen in GB in 6GB en werkgeheugen 8
Gebruik je software met een overlay? Nee
In welk deel van het spel komt het probleem voor? Multiplayer
In welk deel van het speltype? Combined Arms
Selecteer jouw regio Europa
Op welke server gebeurde dit? combined arms
Wanneer gebeurde dit? (dd.mm.jj uu:mm) 16-02-2020
Omschrijf kort je bug: Geen beloning van het uitspelen van de combined missie.Ook bij het eidigen van de missie een crash rapport dus niet opgetelde stats of zoiets.ook bij het hoofdmenu komt er geen vinkje dat je hem hebt afgerond
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Het uitspelen van de combined arms Hot pesuit.
Wat gebeurt er? Niks na het succesvol beëindigen van de missie
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? beloning plus een vinkje welke je hebt afgerond

Geen beloning van het uitspelen van de combined missie.Ook bij het eidigen van de missie een crash rapport dus niet opgetelde stats of zoiets.ook bij het hoofdmenu komt er geen vinkje dat je hem hebt afgerond. Geen foto van gemaakt

Bericht 1 van 2 (481 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: geen beloning van 1000 bij combined arms

★★★ Expert
@erwindebest2 Klopt, dit is helaas nog steeds stuk.
In het engelse forum is er een topic met betrekking tot missing company coins. (missende coins) En de combined arms geeft nog steeds cannot fetch report, terwijl dit als opgelost gemeld is.

Wat ik zou doen is een ticket maken bij EA support. Als je er echt achter aan wilt. Via dit forum kan men dat helaas niet, en een oplossing verwacht ik zelf niet binnen nu en 2 maanden. Ook in breakthrough krijg ik nog steeds unfetch report.

Wat je uiteraard wel kan checken is bij rank hier heb je company coins ergens staan. Wellicht kun je daar een coin aanklikken wat een synchronisatie pushed misschien. Heb dat wel eens gelezen maar geen beloftes of zekerheid dat het werkt. Wellicht dan weer alleen als je levelt met rank.

Beste is denk ik ticket maken via help.ea.com
Bericht 2 van 2 (463 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help