Re: er ligt een fut beloning op je te wachten

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

er ligt een fut beloning op je te wachten

★★★ Novice

Product: FIFA 18
Platform:Microsoft XBOX One
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Robbie029
In welk speltype gebeurde dit? The Journey
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? In het fifa scherm staat er staat een fut - beloning op je te wachten in plaats van teamnaan
Wat gebeurt er? Er kwam een vriend bij me en die wou het einde van de journey zien maar toen ik fut in wou stond er: er staat een fut - beloning op je te wachten in plaats van mijn clubnaam weten jullie hoe je dit moet oplossen?
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? mijn clubnaam laten zidn

Kunnen jullie dit weg halen A.U.B?
Bericht 1 van 7 (1.182 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: er ligt een fut beloning op je te wachten

EA SPORTS FC Team

We zijn ervan op de hoogte dat de naam in sommige gevallen na de update niet goed wordt weergegeven. Ik ben er net zeker van dat jij ook last hebt van dit probleem maar daarom kan je proberen om het volgende te doen.

 

De cache legen van de Xbox helpt in vele gevallen. Dit doe je door de Xbox eerst compleet af te sluiten en daarna kan je de adapter van het stroom af halen. Wacht minimaal 5-10 minuten voordat je weer alles aansluit en de Xbox weer opstart.

Jason.png
Bericht 2 van 7 (1.174 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: er ligt een fut beloning op je te wachten

★★★ Novice
Bedankt ik zal het straks gaan doen maar stel nou dat het niet werkt gaat het automatisch dan weg?
Bericht 3 van 7 (1.170 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: er ligt een fut beloning op je te wachten

★★★ Novice
Helaas werkte dit niet weet u nog andere opties
Bericht 4 van 7 (1.160 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: er ligt een fut beloning op je te wachten

EA SPORTS FC Team

Een andere suggestie is het spel opnieuw installeren, dit kan wel eventjes duren en als het probleem aan onze kan ligt zal dit het probleem niet oplossen. 

Jason.png
Bericht 5 van 7 (1.138 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: er ligt een fut beloning op je te wachten

★★★ Novice
Het werkte niet ik heb de echte hunter die ik had gediscard om te kijken of ik een nieuwe lreegmaar dat was niet zo kunt u misschien mij een nieuwe hunter kaart geven misschien gaat het probleem hierdoor weg en als dat niet kan is er een andwre manier om een hunter kaartje te krijgen? (Mijn hunter speelde bij bayern)
Bericht 6 van 7 (1.132 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: er ligt een fut beloning op je te wachten

EA SPORTS FC Team

Ouch, dat is niet erg handig.

 

Neem even contact op met onze telefonische helpdesk om te zien of het mogelijk is om de speler terug te krijgen. Vergeet niet erbij te vermelden dat je de Bayern versie van Hunter wilt hebben Standard smile


We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png
Bericht 7 van 7 (1.097 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help