Wl kwalificatie / vage dingen tegen

door Maasje_1
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Wl kwalificatie / vage dingen tegen

★★★ Newbie

Product: FIFA 18
Platform:Sony Playstation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Maasje_1
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Champions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 18-1-2018
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 12.30
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 50% - 99%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Na mijn kansen kijken in de wedstrijd misschien?
Wat gebeurt er? Krijg een kans binnenkant paal er uit, in de counter een goal tegen en dat 2 x in 1 wedstrijd.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Dat de eerste bal er gewoon in moet.

Geen bestand
Bericht 1 van 2 (662 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Wl kwalificatie / vage dingen tegen

EA SPORTS FC Team

Hey @Maasje_1,

 

Ik wil wil zelf ook dat de bal er 100% van de tijd in gaat, maar net als in het echte leven is dit niet altijd het geval. 

 

Counters zijn zeker gevaarlijk en daarom is het misschien een idee om jouw opstelling aan te passen en jouw verdedigers een andere tactiek te geven. Dit ziet er niet uit als een bug en daarom heb ik dit bericht als oplossing geaccepteerd. 

 

Als je een disconnect gehad hebt en daardoor de kwalificatie niet hebt gekregen, kan je dit artikel doornemen om te zien of je alsnog recht hebt op kwalificatie. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (830 Weergaven)

Alle reacties

Re: Wl kwalificatie / vage dingen tegen

EA SPORTS FC Team

Hey @Maasje_1,

 

Ik wil wil zelf ook dat de bal er 100% van de tijd in gaat, maar net als in het echte leven is dit niet altijd het geval. 

 

Counters zijn zeker gevaarlijk en daarom is het misschien een idee om jouw opstelling aan te passen en jouw verdedigers een andere tactiek te geven. Dit ziet er niet uit als een bug en daarom heb ik dit bericht als oplossing geaccepteerd. 

 

Als je een disconnect gehad hebt en daardoor de kwalificatie niet hebt gekregen, kan je dit artikel doornemen om te zien of je alsnog recht hebt op kwalificatie. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (831 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help