Weekendleague plots midden de match gedaan... al meerdere gebeurd, again no win!

door NonkelMong
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Weekendleague plots midden de match gedaan... al meerdere gebeurd, again no win!

★★★ Apprentice

Product: FIFA 19
Platform:Sony Playstation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? NonkelMong
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Champions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 30/06/2019
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 01.00
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Kijk in de geschiedenis van deze weekendleague en de vorige...
Wat gebeurt er? Match stopt... eindigt... no win, match minder...
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Mijn wins krijgen en jullie issues oplossen me dunkt

Iknschaf mij een spel aan om me te entertainen en minstens 1 keer in de 2 weken, minstens! Loopt er iets mis... voor zo een bedrijf vind ik het schandaleus dat games zoveel onopgeloste bugs en geen compensatie ervoor hebben... echt wel stelen van de mensen noem ik dat... geloofwaardigheid zijn jullie alvast allang kwijt... met vriendelijke groeten hoop ik alvast op een of andere reactie... fifa 19 zou ezn aeer goed spel geweestt zijn moest niet alles in het 100 lopen!!! DOE ER IETS AAN!

Bericht 1 van 2 (334 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Weekendleague plots midden de match gedaan... al meerdere gebeurd, again no

EA SPORTS FC Team

Hey @NonkelMong,

 

Meestal wanneer er een algemeen probleem is, zijn wij daarvan op de hoogte en staat heel het forum met berichten hierover, dat is nu niet het geval. 

 

Daarom kan ik je aanraden om eerste al deze tips uit te voeren:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/info-FIFA-19-verbindingsproblemen-oplossen/m-p/733513...

Jason.png
Bericht 2 van 2 (314 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help