Re: Transfermarkt geblokeerd

door joeynavina
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Transfermarkt geblokeerd

★★★ Newbie

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Damenia08
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Division Rivals
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 21/12/2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 12:00
Wat is je tijdzone? NST - GMT + 12:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 0% - 9%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Fout bij transfermarkt
Wat gebeurt er? Mijn transfermakrt is geblokeerd wegens ‘ misbruik van regels’ terwijl ik geen misbruik van heb gemaakt
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Mijn tranfermakrt deblokeren Standard smile

Kan dat zo snel mogelijk opgelost worden? 

Bericht 1 van 18 (399 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Transfermarkt geblokeerd

★★ Novice

Zelfde probleem al een mail gestuurd en gebeld nog steeds aan het wachten ook 4 weken terug gebeurd. 

is het al bij jou opgelost?

Bericht 2 van 18 (376 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Transfermarkt geblokeerd

Community Manager (retired)

Hey @damenia98 ,

 

Sorry om te horen dat je tegen deze ban opgelopen bent.

 

Dit betekent dat het systeem bepaalde acties gezien heeft als het verbreken van de regels. We behandelen bans niet over het forum maar als je voelt dat je geen regels verbroken hebt kun je op de volgende link lezen hoe je een zaak kunt starten om dit nader te laten bekijken door ons team.

 

Link naar het artikel: https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/

 

Eenmaal bekeken zal je via de mail een reactie krijgen met het resultaat van dit onderzoek. 

 

Je kunt de regels nogmaals doorlezen op: https://help.ea.com/nl/help/fifa/fifa-rules/

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 3 van 18 (369 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Transfermarkt geblokeerd

★★★ Newbie

Hoelang duurt een transferbam nog nooit gehad het eerste jaar dat ik een transferbam heb gekregen voor het eerst wat on terecht  dus svp een bericht krijgen van ea op me Gmail 

Bericht 4 van 18 (351 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Transfermarkt geblokeerd

Community Manager (retired)
@joeynavina,

Transfermarkt bans zijn in het algemeen permanent voor de Fifa waar ze op behaald zijn. Dus als dit voor Fifa 21 is dan geld deze voor Fifa 21.

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 5 van 18 (339 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Transfermarkt geblokeerd

★★★ Newbie

Ik heb een nieuw account aan gemaakt en ben opnieuw beggonnen omdat ik het saai begon te vinden maar op de web app kan ik niet op de transfer markt er staat dat ik meer moet spelen om het te voltooien maar wat moet je doen om het wel te krijgen want spelen helpt niet en sbc kan ik alleen maar op de ps4 zelf spelen

Bericht 6 van 18 (325 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Transfermarkt geblokeerd

Community Manager (retired)
 
De enige manier om de transfer markt vrij te spelen op de web/companion app is door het spel op een normale manier te spelen. Dit systeem is met opzet onduidelijk zodat hier geen misbruik van gemaakt kan worden dus je zult door het aanmaken van een nieuw account niet meteen op de app kunnen.
 
Helaas is dit niet iets wat wij handmatig aan kunnen zetten voor spelers en het is goed mogelijk dat gebande en nieuwe spelers helaas langer moeten spelen om deze vrij te spelen. 
 
 
Tot die tijd kun je uiteraard in-game gebruik maken van de markt.
 
- EA_Neil
 
Neil.png
Bericht 7 van 18 (294 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Transfermarkt geblokeerd

★ Novice

Hallo Neil. Ik speel het spel op hetzelfde account nu sinds het spel uit is gekomen. Ik speel bijna elka dag, maar heb nog steeds geen toegang om via de Web App op de transfer markt te gaan. Ik heb verder ook geen bans op het spel. Ook kan ik via het gewone spel alles doen. Ik wil graag een keer wat sbcs doen via mijn telefoon maar dit kan niet omdat ik de transfer markt niet kan openen op mijn web app. Dit bespaard veel tijd en moeite omdat het menu van de telefoon nou eenmaal veel sneller en makkelijker te gebruiken is. Wat kan ik hier aan doen? Aangezien ik het spel kapot speel maar nog steeds niets kan met die webapp

Bericht 8 van 18 (281 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Transfermarkt geblokeerd

Community Manager (retired)
@KarlijnTjeeeh20,

Had je toevallig een ban op Fifa 20 op hetzelfde account?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 9 van 18 (274 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Transfermarkt geblokeerd

★ Novice
@EA_Neil Nee, ik ben door mijn mail aan het kijken of ik de afgelopen fifa's een ban heb gekregen maar ik zie niets terug. Ik kan me ook niet herinneren dat ik op fifa 20 een ban heb gehad.
Bericht 10 van 18 (267 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help