Re: Titans zijn buggy

door LegendaryNLD
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Titans zijn buggy

★★★★★ Novice

Soms staan Titans zo goed als stil, draaien hooguit een kwart of halve slag. Je ziet dus verder geen animaties, je hoort geen geluiden, helemaal niks.

Je doet geen damage op ze. Maar ze zijn wel actief zonder dat je dit kunt zien. Ze doen gewoon hun normale routines als aanvallen etc. Je krijgt dus soms damage terwijl je ziet dat de Titan letterlijk niks doet.

 

De attacks van Titans, maakt niet uit welke variant, zijn bugged.

Geldt voor zowel missies, als freeplay etc.

 

Regelmatig wordt je geraakt of ga je down, zonder een attack te zien. En ja, ik weet dat er achter of langs je een orb kan verschijnen die dat zou kunnen doen, maar die zijn het dus niet. Al een paar keer gezien dat iemand in de squad recht voor me neus geraakt werd of down ging door niets. Hij gaf dan ook aan, dat hij zelf niks had gezien of op had gemerkt dat ie geraakt was.

 

Of je dodged een vuurbal die op je af komt vliegen en je wordt alsnog geraakt door niets, raakt overheated etc.

Of je schuilt achter een pilaar of muur, de vuurbal raakt de muur en een seconde later wordt je alsnog door die exact zelfde vuurbal geraakt, ondanks deze kapot ging op de muur.

 

De vuurgolven animatie is vaak bugged. Dan zie je geen vuurgolven, maar min of meer blokjes wat vuurgolven moeten voorstellen. De hitbox ervan kloppen totaal niet. Hoevaak je er overheen springt of onderdoor gaat en je alsnog geraakt wordt.

 

De beam uit zijn chest doet vaak de eerste paar seconde geen damage. Maar de tracking ervan had wel een stukje minder extreem nauwkeurig en aimbot achtig gemogen.

 

De orbs die langs je kunnen spawnen, raken je vaak nog met splash damage, ondanks dat je de aanval gedodged hebt en out of range van de splash damage bent.

Bericht 1 van 4 (1.252 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Titans zijn buggy

EA SPORTS FC Team

Hey @LegendaryNLD,

 

Bedankt voor de melding, zou je misschien wat informatie kunnen geven over waar je op speelt en of je al wat troubleshooting hebt geprobeerd?

 

Als je de animaties niet of te laat ziet, kan je zijn dat je last hebt van Lag in het spel of dat er mogelijk wat anders aan de hand is. Aangezien ik hier geen bugs over heb kunnen vinden, wil ik eerst wat troubleshooting doen voor de zekerheid Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 4 (1.240 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Titans zijn buggy

[ Bewerkt ]
★★★★★ Novice

Ik speel op de PS4 Pro, met een SSHD, i.p.v. De standaard langzame HDD, het betreft de deluxe versie van Anthem, Legion of Dawn.

 

Ik speel het op een full HD gaming monitor.

 

En ik ben absoluut niet de enige, vrienden van me ervaren het net zo erg of zelfs erger. Alleen hun melden het niet. 

 

En als het lag is / zou zijn, ligt het 100% niet aan onze verbindingen. Als je jullie twitter pagina's door leest is server stabiliteit / verbinding niet bepaald geweldig voor een hoop mensen.

 

Het zou me niks verbazen als het een combi is tussen de game zelf en evt. de servers, want we komen steeds meer dingen tegen. Vandaag weer de eerste Infinite loading bug gehad sinds dat hij "gepatched" zou zijn.

 

Ghosting komt regelmatig bij de Ranger voor. Je gebruikt R1 en vervolgens L1, maar op de 1 of andere manier registreert Anthem dat je dus R1 doet en aansluitend R1 + L1.

 

Colossus heeft juist soms een vertraging of compleet geen registratie in zitten omtrent zijn Schild.

Als je een Ability gebruikt en na afloop van de Ability animatie wil je je schild opzetten, dan weigert hij regelmatig of duurt het even voordat ie daadwerkelijk het schild op zet.

 

Hoelang hebben jullie? Kan nog wel even door gaan haha.

Bericht 3 van 4 (1.236 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Titans zijn buggy

★★★★★ Novice

En in plaats van Troubleshooting, proberen we vaak gewoon de Titan z.s.m. down te krijgen, of het moet zo onacceptabel te worden en dan leaven we gewoon.

 

Enige wat soms werkt in Freeplay bij Titans die stil staan, maar 0 damage krijgen en onzichtbare aanvallen doen, is even het huidige gebied verlaten, omdraaien en hopen / duimen dat de baas zich "gereset" heeft.

 

Maar dat werkt niet altijd en alleen voor die 2 specifieke dingen.

 

De auto follow vliegende vuurballen zijn vaak zat gefilmd etc. Sommige Youtubers lieten zelfs zien dat al zien op hun filmpjes. De animatie van de "8 bit" vuurgolven heb ik ook al een keer voorbij zien komen.

 

Het is gewoon te vinden online.

Bericht 4 van 4 (1.234 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help